زمان عرضه و قیمت هواوی Mate 20 Pro در کشورهای اروپایی فاش شد

هواوی Mate 20 Pro

زمان عرضه و قیمت هواوی Mate 20 Pro در کشورهای اروپایی فاش شد

هواوی میت 20 (Huawei Mate 20) و هواوی میت 20 پرو (Huawei Mate 20 Pro) تا چند روز دیگر به صورت رسمی رونمایی می‌شوند. به همه اطلاعات فاش شده درباره این دو گوشی باید قیمت هواوی Mate 20 Pro را نیز اضافه کرد.

هواوی میت 20 پرو بدون شک تبدیل به یکی از قدرتمندترین و زیباترین پرچمداران سال شده و بازار را برای برترین محصولات سایر شرکت‌ها دشوار خواهد کرد. البته نباید خیلی خوشحال بود، چرا که بالا بودن بیش از حد قیمت هواوی Mate 20 Pro سبب می‌شود خرید آن برای گستره زیادی از کاربران دشوار شود.

روز گذشته مشخص شد قیمت هواوی میت 20 پرو برای نسخه مجهز به 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت ظرفیت داخلی آن، در کشور انگلستان 899 پوند (1180 دلار) خواهد بود که در مقایسه با قیمت مدل پرو سال گذشته، جهش زیادی به خود دیده است. حتی هواوی پی 20 پرو به عنوان اولین گوشی مجهز به یک دوربین سه گانه بسیار قدرتمند، در انگلستان به قیمت 799 پوند به فروش می‌رسید. البته قیمت فروش در همه نقاط اروپا به این میزان نبوده و در اصل باید بیشترین قیمت هواوی Mate 20 Pro را مربوط به بازارهای کشور انگلستان دانست.

قیمت هواوی Mate 20 Pro در سرتاسر اروپا بالا است

البته، کاهش قیمت حدود 30 دلاری تاثیر چشم‌گیری در قیمت‌های بالای هزار دلار نخواهد داشت! بر اساس گزار‌ش‌های اخیر، در حالی که کاربران از عرضه پرچمداران هزار دلاری توسط شرکت‌هایی همچون اپل و سامسونگ گله‌مند هستند، هواوی پرچمدارش جدیدش را با قیمت هزار یورو در دیگر کشورهایی اروپایی به جز انگلستان عرضه می‌کند! این مبلغ را باید معادل حدود 1150 دلار آمریکا دانست.

بر اساس اخبار، درست همانند گوشی های جدید گوگل، پیش خرید هواوی میت 20 و هواوی میت 20 پرو درست بعد از رونمایی رسمی آن‌ها آغاز خواهد شد، اما برای دریافت محصولات باید تا حدود دو هفته بعد از رویداد معرفی محصولات منتظر ماند.

1397-07-22

دیدگاهتان را بنویسید