زمان عرضه گلکسی نوت 9 سامسونگ زودتر از موعد مقرر خواهد بود

سامسونگ گلکسی نوت 8

زمان عرضه گلکسی نوت 9 سامسونگ زودتر از موعد مقرر خواهد بود

عرضه گلکسی نوت 9 سامسونگ (Samsung Galaxy Note 9) در مقایسه با زمان‌بندی مورد انتظار ما، زودتر رخ می‌دهد. اصلی‌ترین دلیل این شرکت برای تعجیل در عرضه سامسونگ گلکسی Note 9، اعمال فاصله زمانی بیشتر با عرضه آیفون‌های جدید است.

بر اساس گزارش جدیدی که از کره جنوبی منتشر شده است، سامسونگ ساخت پنل‌های نمایشگر OLED مورد نیاز برای گلکسی نوت 9 را از ماه آینده آغاز خواهد کرد که در مقایسه با زمان‌بندی پیش‌بنی شده دو ماه زودتر است.

زمان عرضه گلکسی نوت 9

با در نظر گرفتن زمان عرضه گلکسی نوت 8 در روز هفدهم سپتامبر (بیست و ششم شهریور) سال گذشته، طبق اخبار جدید می‌توان انتظار داشت سامسونگ گلکسی نوت 9 در ماه آگوست (تیر – مرداد) و یا حتی جولای (خرداد – تیر) عرضه خواهد شد. پیش‌بینی شده اندازه نمایشگر این مدل به 6.38 اینچی افزایش پیدا کند که در مقایسه با مدل قبلی 0.06 اینچی بزرگتر است.

سامسونگ گلکسی نوت 8

به نظر سامسونگ تصمیم دارد پیش از معرفی و عرضه آیفون‌های 2018، عرضه گلکسی نوت 9 را آغاز کرده و به این ترتیب در مقایسه با روال سال گذشته، فاصله بیشتری بین زمان معرفی این پرچمدار اندرویدی با گوشی های آی او اسی سال جاری ایجاد کند. طبق پیش‌بینی‌های مینگ-چی کو تحلیلگر شرکت KGI Securities، اپل امسال سه گوشی با نام‌های آیفون ایکس اس، آیفون ایکس اس پلاس و آیفون 9 معرفی خواهد کرد که اندازه نمایشگر آن‌ها به ترتیب 5.8 اینچ، 6.5 اینچ و 6.1 اینچ است.

هر سه گوشی 2018 اپل به یک نمایشکر لبه به لبه مجهز شده و به لطف بهره بردن از دوربین سلفی TrueDepth، ویژگی امنیتی فیس آیدی را در اختیار کاربران قرار خواهند داد. یکی از اصلی‌ترین تفاوت‌های آیفون‌ Xs و Xs پلاس با آیفون 9، داشتن پنل صفحه نمایش OLED به جای LCD است. عدم پشتیبانی از قابلیت 3D تاچ، ضعف دیگر آیفون 6.1 اینچی امسال محسوب می‌شود.

برخلاف شایعات اولیه، بعد از عرضه گلکسی نوت 9 شاهد اسکنر اثر انگشت روی نمایشگر درون آن نخواهیم بود. همانند گلکسی اس 9، این مدل نیز از تراشه‌ اسنپدراگون 845 (نسخه آمریکا و چین) و اگزینوس 9810 (نسخه جهانی) قدرت گرفته و به 6 گیگابایت حافظه رم مجهز می‌شود. اندروید 8.1 اوریو، سیستم عامل پیش‌فرض گوشی خواهد بود.

سال گذشته، گوشی سامسونگ گلکسی نوت 8 درست پنج روز پیش از آیفون 8 و آیفون 8 پلاس روانه بازار شد و به همین دلیل بازار آن به میزان زیادی تحت تاثیر قرار گرفت. اما با روالی که امسال شرکت برای عرضه گلکسی نوت 9 در نظر گرفته است، می‌توان انتظار فروش بهتری برای آن داشت.

1397-01-10

دیدگاهتان را بنویسید