سامسونگ تست آپدیت اندروید 7 گلکسی اس 6 اج پلاس را آغاز کرده است

اندروید 7 گلکسی اس 6 اج پلاس

سامسونگ تست آپدیت اندروید 7 گلکسی اس 6 اج پلاس را آغاز کرده است

در حالی که تب انتشار آپدیت اندروید 7 نوقا برای پرچمدار بازار بالا گرفته، سامسونگ در همین حین تست آپدیت اندروید 7 گلکسی اس 6 اج پلاس (+Galaxy S6 edge) ،که به نوعی پرچمدار سال گذشته این شرکت کره‌ای محسوب می‌شود را آغاز کرده است.

همان‌طور که میدانید گوگل هر سال نسل جدیدی از پلتفرم موبایلی خود را معرفی می‌کند و با تعبیه ویژگی‌های جدیدش، هم شرکت‌های سخت افزاری، هم کاربران را به پایبندی به این پلتفرم ترغیب می‌کند. وقتی نوبت به دریافت این به‌روزرسانی می‌رسد، ماه‌ها می‌گذرد اما ممکن است چشممان به جمال پیغام دانلود و نصب نسخه‌ جدید اندروید روشن نشود!

پس از این‌ که گوگل جدیدترین نسخه اندروید را به مجمع OHA تحویل می‌دهد، تازه هر یک از تولیدکنندگان موبایل پس از پیاده‌سازی رابط کاربری خود، آپدیتی را برای دستگاه‌های خود آماده‌سازی می‌کنند. شاید همین روند طولانی مدت باعث شده که با گذشته 6 ماه از معرفی اندروید 7 نوقا، هنوز بسیاری از پرچمداران بازار نتوانند به این نسخه ارتقا پیدا کنند.

آپدیت اندروید 7 گلکسی اس 6 اج پلاس در نیمه نخست سال 2017 عرضه خواهد شد

سامسونگ نیز به دلیل گستردگی بالای محصولاتش، همچون گذشته عملکرد متوسطی را در آماده‌سازی آپدیت این نسخه از اندروید از خود نمایش داده است. در این بین هرچند طی هفته‌های اخیر به صورت پی در پی اخباری در رابطه با انتشار قریب‌الوقوع آپدیت مذکور برای گوشی‌های سری گلکسی اس 7 منتشر شد، با این حال امروز اسنادی به دست آمده که نشان می‌دهد این شرکت کره‌ای تست آپدیت اندروید 7 گلکسی اس 6 اج پلاس را هم آغاز کرده است.

اندروید 7 گلکسی اس 6 اج پلاس

هرچند انتظار داریم که آپدیت مذکور قابلیت‌های گسترده‌ای همچون نسخه باز‌طراحی‌شده اکشن سنتر، سیستم ذخیره‌سازی انرژی جدید و نسخه جدید S Finder که می‌تواند با نوشتن یک کلیدواژه تمامی تصاویر، ویدئوها، یادداشت‌ها و قرارها را در گوشی شما جستجو کند را به ارمغان آورد، با این حال هنوز خبری مبنی بر استفاده از رابط جدید کاربری سامسونگ در این به‌روزرسانی نیست.

لازم به ذکر است که تا پایان تابستان سال جاری میلادی، برخی دیگر از دیوایس‌های سامسونگی همچون تبلت گلکسی تب A، گلکسی تب اس 2، گلکسی نوت 5، گلکسی A3 و گلکسی A8 هم به اندروید 7 نوقا به‌روز خواهند شد.

1395-11-06

دیدگاهتان را بنویسید