سامسونگ عرضه دوباره گلکسی نوت 7 را آغاز کرد

سامسونگ عرضه دوباره گلکسی نوت 7 را کلید زد

سامسونگ عرضه دوباره گلکسی نوت 7 را آغاز کرد

شرکت سامسونگ رسما عرضه دوباره گلکسی نوت 7 (Galaxy Note7) به صورت جهانی را اعلام کرد. بر این اساس، گلکسی نوت 7 به اپراتورهای مخابراتی، فروشگاه های خرده فروشی و دیگر شرکا فروخته شده و از این مسیر کاربران می‌توانند این فبلت را خریداری کنند. گلکسی نوت 7 جدیدی که قرار است به فروش برود، عاری از هر گونه مشکلات باتری یا نقص هایی مانند گیر کردن قلم اس پن سامسونگ است. 

البته بهتر است بدانید که قبلا از ایجاد فاجعه ای جهانی، شرکت سامسونگ آن را در محیطی کوچکتر تست کرد. در واقع این کمپانی قبلا عرضه دوباره گلکسی نوت 7 را در فروشگاه های خاص و معتبری از کشور کره امتحان کرده بود. حالا قصد دارد این عملیات را جهانی کند. از طرفی فروشگاه های دیگر این کشور نیز کم کم در حال فروش گلکسی نوت 7 سالم هستند. علاوه بر آن قرار است کمپینی به جهت اطلاع رسانی درست در مورد گلکسی نوت 7 سالم و امن به وجود آید.

عرضه دوباره گلکسی نوت 7همان طور که می‌دانید پس از عرضه اولیه و باشکوه گوشی گلکسی نوت 7 قدرتمند و لوکس، مشکلات باتری باعث نشد این فبلت باارزش بتواند جایگاه اصلی خود را در میان کاربران پیدا کند. مشکلاتی همچون انفجار گلکسی نوت 7 و آتش گرفتن خانه، خودرو و دیگر مواردی از این دست. به همین دلیل سامسونگ در پروژه ای بی سابقه اقدام به فراخوانی جهانی تمامی گوشی های گلکسی نوت 7 کرد. طرحی که هنوز هم متوقف نشده است.

کسانی که قبلا گلکسی نوت 7 را خریداری کرده بودند، می‌بایست این گوشی را ه نمایندگی های رسمی سامسونگ تحویل می‌دادند. هر چند هنوز هم این طرح وجود داشته و توصیه می‌شود اگر نسخه معیوب این گوشی را در اختیار دارید، حتما و سریعا آن را تعویض نمایید.

در هر صورت گلکسی نوت 7 دوباره با قدرت در حال وارد شدن به میدان است و می‌آید تا با آیفون 7 پلاس رقابت کند. مسلما رقابت پایاپای و منصفانه این دو گوشی از شرکت های سامسونگ و اپل بسیار جالب خواهد بود.

به نظر شما آیا با عرضه دوباره گلکسی نوت 7 سامسونگ به صورت بین المللی، کاربران دنیا تمایلی به خریداری آن خواهند داشت؟ ایجاد کمپین هایی به جهت اطلاع رسانی عرضه گلکسی نوت 7 سالم تا چه میزان می‌تواند در آمار فروش این فبلت تاثیر داشته باشد؟

1395-07-13

دیدگاهتان را بنویسید