سامسونگ گلکسی A6s به دست سامسونگ ساخته نمی‌شود!

سامسونگ گلکسی A6s

سامسونگ گلکسی A6s به دست سامسونگ ساخته نمی‌شود!

سامسونگ گلکسی ای 6 اس (Samsung Galaxy A6s) به زودی معرفی خواهد شد. بر اساس اطلاعات جدیدی که از گلکسی A6s سامسونگ در وب سایت Wi-Fi Alliance رویت کرده‌ایم، سازنده این گوشی خود سامسونگ نیست!

چند روز مانده به رونمایی رسمی سامسونگ گلکسی ای 6 اس، این گوشی تاییدیه Wi-Fi Alliance را دریافت کرد و از همین طریق برخی مشخصات فنی آن فاش شد. همانند همیشه، در تاییدیه نمایش داده شده درون وب سایت این مرجع، اطلاعات زیادی درباره مشخصات فنی گوشی قرار ندارد، اما آن چه در اینجا حائز اهمیت است، سازنده سامسونگ گلکسی A6s محسوب می‌شود.

سامسونگ در سراسر دنیا کارخانه‌های زیادی داشته و اغلبشان در چین قرار دارند. این غول کره‌ای بعد از افزایش هزینه نیروی انسانی در چین و از طرفی کاهش کیفیت محصولات تولید شده به دست کارخانه‌های واقع در این کشور اعلام کرد ساخت گوشی های هوشمندش را به دست دیگر کارخانه‌ها خواهد سپرد. این شرکت اعلام کرد پروژه جدید، همراه با آغاز خط تولید سامسونگ گلکسی A6s کلید خواهد خورد. تاییدیه وای فای سامسونگ گلکسی ای 6 اس در وب سایت Wi-Fi Alliance نشان داد همانطور که انتظار داشتیم، سازنده این گوشی Wintech خواهد بود.

سامسونگ گلکسی A6s

سایر مشخصات سامسونگ گلکسی A6s

تاییدیه سامسونگ گلکسی A6s علاوه بر سازنده گوشی، نوع تراشه آن را نیز مشخص کرد. همانطور که پیشتر شنیده بودیم، مغز متفکر گوشی، تراشه اسنپدراگون 660 است. به عنوان دیگر قابلیت‌های سامسونگ گلکسی A6s بر اساس اخبار قبلی باید به وجود 6 گیگابایت رم، دو نسخه مجهز به 64 گیگابایت و 128 گیگابایت ظرفیت داخلی، نمایشگر 6 اینچی از نوع سوپر AMOLED با رزولوشن فول اچ‌دی (پلاس)، باتری 3300 میلی‌آمپر ساعتی و اندروید 8.1 اوریو اشاره کرد. با توجه به قرارگیری این مدل در زمره برترین میان‌رده‌های سامسونگ و از طرفی معرفی شدن در نیمه دوم سال 2018، انتشار آپدیت سیستم عامل اندروید 9 پای برای آن در آینده‌ حتمی است.

طبق اخبار، سامسونگ گلکسی A6s در کنار یک مدل بزرگتر با نام گلکسی A9s در روز یازدهم اکتبر (نوزدهم مهر) رونمایی خواهد شد. ویژگی منحصربه‌فرد برادر بزرگتر، مجهز شدن به دوربین اصلی چهارگانه محسوب می‌شود!

1397-07-15

دیدگاهتان را بنویسید