سامسونگ گلکسی On8 به طور رسمی تایید شد؛ اعلام مشخصات و قیمت

سامسونگ گلکسی On8 به طور رسمی تایید شد؛ اعلام مشخصات و قیمت

سامسونگ گلکسی On8 به طور رسمی تایید شد؛ اعلام مشخصات و قیمت

سامسونگ گلکسی On8 را برای اولین بار هفته‌ی گذشته معرفی کرد و مشخص شد که این محصول میان‌رده با ظاهری بسیار جذاب و مشخصاتی قدرتمند در حال تولید است. حالا لحظاتی پیش این کمپانی کره‌ای به طور رسمی از تمام اطلاعات مورد نیاز خریداران این اسمارت فون جدید از جمله مشخصات سخت افزاری و قیمت آن رونمایی به عمل آورده است.

بازارهای آسیایی و کاربرانی که تمایل به برخورداری از مشخصاتی کافی به همراه ظاهری زیبا و مدرن دارند، به عنوان بازار هدف این محصول تعیین شده اند. گلکسی On8 از یک نمایشگر ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ برخوردار بوده که از نوع پنل‌های آمولد ساخته شده است. پردازنده‌ی هشت هسته‌ای اگزینوس ۷۵۸۰ تولید شده توسط خود سامسونگ که در فرکانس ۱.۶ گیگاهرتزی کلاک شده است به همراه 3 گیگابایت حافظه‌ی رم، قسمت اصلی مشخصات این دیوایس جدید را تشکیل می‌دهند.

گلکسی آن ۸ قابلیت پشتیبانی از دو سیمکارت به صورت همزمان را خواهد داشت و کاربران می‌توانند فضای ذخیره‌سازی داخلی ۳۲ گیگابایتی آن را از طریق اتصال کارت‌های حافظه‌ی جانبی میکرو اس دی تا سقف ۲۵۶ گیگابایت افزایش دهند. قرار است سیستم عامل اندروید ۶.۰ مارشمالو نیز به صورت پیشفرض بر روی این محصول جدید سامسونگ نصب شود.

سامسونگ گلکسی On8 به طور رسمی تایید شد؛ اعلام مشخصات و قیمت

در بحث امکانات تصویربرداری نیز سامسونگ گلکسی On8 از یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی بر روی پنل پشتی به همراه یک فلاش ال ای دی برخوردار خواهد بود که دارای یک دریچه‌ی نوردهی با مقدار f/1.9 است و می‌تواند ویدیوهایی با رزولوشن ۱۰۸۰ پیکسلی را ضبط کند. یک دوربین ۵ مگاپیکسلی نیز بر روی پنل جلویی برای تصویربرداری سلفی و مکالمه‌ی ویدیویی وجود خواهد داشت که این دوربین در کنار امکاناتی نظیر قابلیت اتصال به اینترنت 4G با پشتیبانی از تماس اینترنتی VoLTE و یک باتری قدرتمند ۳۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی، دیگر مشخصات سامسونگ گلکسی on8 را تشکیل می‌دهند.

قیمت سامسونگ گلکسی On8 چه قدر خواهد بود؟

به نظرتان این اسمارت فون میان‌رده با این طراحی و مشخصات نسبتا بالا چه قیمتی خواهد داشت؟ سامسونگ اعلام کرده است که عرضه‌ی گلکسی On8 از یکشنبه‌ی هفته‌ی آینده در تاریخ دوم اکتبر (۱۱ مهر ماه) آغاز خواهد شد و خریداران می‌تواننند آن را با قیمت ۱۵۹۰۰ روپیه در کشور هند تهیه کنند. این قیمت حدودا معادل ۲۴۰ دلار خواهد بود که می‌تواند این اسمارت فون را به یک محصول مناسب برای افراد با توانایی‌های مالی متوسط تبدیل کند.

1395-07-06

دیدگاهتان را بنویسید