سرعت فروش وان پلاس 5 از تمامی محصولات این گوشی‌ساز چینی بیشتر است

سرعت فروش وان پلاس 5

سرعت فروش وان پلاس 5 از تمامی محصولات این گوشی‌ساز چینی بیشتر است

سرعت فروش وان پلاس 5 (OnePlus 5) از تمامی گوشی های موبایل وان پلاس معرفی شده تا به امروز بیشتر است. این ادعایی است که کارل پی (Carl Pei) به عنوان یکی از بنیان‌گذاران وان پلاس داشته است.

ادعا درباره سرعت فروش وان پلاس 5 و مخصوصا خطاب کردن آن به عنوان پرفروش‌ترین گوشی موبایل این گوشی‌ساز، از آنجایی جالب است که تاریخ عرضه وان پلاس 5، بیست و هفتم ژوئن (ششم تیر) اعلام شده است. این ادعا بر اساس فروش آنلاین شرکت و همچنین صف‌هایی که کاربران در شهرهایی همچون نیویورک در پشت فروشگاه‌های موقت وان پلاس کشیده‌اند مطرح شده است.

سرعت فروش وان پلاس 5

برای پیش خرید این گوشی موبایل در وب سایت وان پلاس، باید یک کد در اختیار داشته باشید. خوشبختانه یا متاسفانه در همین روزهایی ابتدایی معرفی این محصول، موجودی هر دو نسخه دارای 6 و 8 گیگابایت رم به پایان رسیده است.

سرعت فروش وان پلاس 5

ممکن است ادعای بالا بودن سرعت فروش وان پلاس 5 یک ترفند تبلیغاتی باشد

پیش از این نیز چنین ترفندی را از شیائومی حین فروش می نوت 2 و می میکس دیده بودیم. این شرکت اعلام کرد طی فروش آنلاینش، تمامی موجودی این دو گوشی موبایل طی یک دقیقه به فروش رسیدند، اما در نهایت مشخص نشد این موجودی دقیقا شامل چه تعداد دستگاه بوده است. با این حال بیشتر بودن سرعت فروش وان پلاس 5 در مقایسه با وان پلاس 3 تی و حتی محصولات پیشین قابل باور است، چرا که پرچمدار جدید این شرکت در بسیاری از زمینه‌ها بهبود یافته است.

 

1396-03-31

دیدگاهتان را بنویسید