سیم پیچ شارژ بی سیم آیفون 8 در تصویر جدیدی رخ نشان داد

سیم پیچ شارژ بی سیم آیفون 8

سیم پیچ شارژ بی سیم آیفون 8 در تصویر جدیدی رخ نشان داد

شارژ بی سیم تکنولوژی جدیدی نیست، اما می‌توان گفت که حقیقتا شارژ بی سیم آیفون 8 ویژگی جذابی است که بسیاری از طرفداران اپل از مدت‌ها قبل منتظر آن بوده‌اند.

دیروز تصویری که به نظر می‌رسد به یک مدل ساخته شده از آیفون 2017 تعلق دارد منتشر شد و در آن ماژول دوربین دوگانه آیفون 8 خودنمایی کرد. اکنون با استناد به همان تصویر، گفته می‌شود که سیم پیچ شارژ بی سیم آیفون 8 نیز رخ نشان داده است.

شاید وجود شارژ بی سیم آیفون 8 چندان هم تعجب برانگیز نباشد. تاکنون شایعات زیادی درباره این ویژگی در آیفون‌های 2017 اپل منتشر شده است. این تصویر که توسط بنجامین گسکین (Benjamin Geskin) از طریق AppleInsider به اشتراک گذاشته شده، ظاهرا توسط شرکت فاکسکان گرفته شده است.

در این عکس یک موضوع جالب دیگر نیز دیده می‌شود. تصویر منتشر شده از وجود یک باتری L شکل حکایت می‌کند. وجود چنین باتری اجازه می‌دهد تا با ثابت نگه داشتن اندازه گوشی، بتوان ظرفیت باتری آن را افزایش داد.

این خبر در راستای شایعات منتشر شده قبلی است که ادعا می‌کردند آیفون 8 می تواند با باتری بزرگتری عرضه شود. این برای اولین بار نیست که از باتری‌های L شکل صحبت به میان می‌آید. ماه گذشته بود که با انتشار گزارش‌هایی معلوم شد که ال جی می‌تواند تامین کننده باتری‌های آیفون 2018 اپل باشد که به احتمال زیاد به شکل L طراحی خواهند شد.

1396-05-17

دیدگاهتان را بنویسید