شارژ بی سیم آیفون جدید توسط یکی دیگر از تامین کنندگان اپل تایید شد

شارژ بی سیم آیفون جدید

شارژ بی سیم آیفون جدید توسط یکی دیگر از تامین کنندگان اپل تایید شد

تکنولوژی شارژ بی سیم مدتهاست توسط برخی از کمپانی های گوشی ساز استفاده میشود و حالا همه انتظار دارند اپل نیز از آن استفاده کند. یکی از تامین کنندگان اپل به صورت غیرمستقیم، شارژ بی سیم آیفون جدید اپل با نام احتمالی آیفون 8 (Apple iPhone 8) را تایید کرده است.

ما تا به حال شایعات زیادی را در خصوص آیفون جدید اپل شنیده‌ایم؛ محصولی که متفاوت از تمامی گوشی های عرضه شده اپل تا به امروز خواهد بود و ارائه کننده قابلیت‌های جذابی همچون شارژ بی سیم است. این قابلیت، مهم‌ترین و جذاب‌ترین چیزیست که بسیاری از کاربران انتظارش را می‌کشند و بر این باورند که آیفون بعدی اپل حاوی چنین تکنولوژی خواهد بود. هرچند تا به امروز شارژ بی سیم آیفون جدید توسط بسیاری از گزارش‌های منتشر شده تایید شده است، اما امروز وب سایت Nikkei Asian مصاحبه‌ای را با مدیرعامل شرکت ویسترون (یکی از تامین کنندگان سخت افزاری اپل)، آقای رابرت وانگ (Robert Hwang) انجام داده است که همراه آن اطلاعات جذابی به دست آمده است. در گوشه‌ای از این مصاحبه، وانگ اینگونه می‌گوید:

روند اسمبل برای نسل های قبلی آیفون چندان متفاوت نبود، گرچه قابلیت جدیدی نظیر قابلیت ضد آب و شارژ بی سیم اینک مستلزم آزمون‌های مختلفی است. عملکرد قابلیت ضد آب تغییراتی اندک خواهد داشت.

به همین خاطر است که ما با وجود گزارش‌های موجود، با شک و تردید در خصوص شارژ بی سیم آیفون جدید سخن می‌گوییم. در واقع اگر بخواهیم به درستی منظور صحبت‌های وانگ را متوجه شویم، باید به کلمه‌ی نسل های قبلی آیفون دقت کنیم. در هر صورت کمپانی ویسترون، تولیدکننده گوشی های آیفون SE در هندوستان است که نه از قابلیت ضد آب برخوردار بوده و نه از شارژ بی سیم پشتیبانی می‌کند.

ما مطمئنا طی هفته‌ها و ماه‌های آینده و تا پیش از رونمایی رسمی، گزارش های متناقض زیادی را در خصوص شارژ بی سیم آیفون جدید اپل مشاهده خواهیم کرد. از آنجایی که این سبک شارژ در حال تبدیل شدن به یک استاندارد برای شارژ گوشی های هوشمند است، ما همگان انتظار دارند اپل نیز به جمع استفاده کنندگان از این تکنولوژی بپیوندد و چنین قابلیتی را در اختیار صاحبان نسل های بعدی آیفون ها قرار دهد.

1396-03-25

دیدگاهتان را بنویسید