شبکه اجتماعی اینستاگرام از مرز 600 میلیون کاربر ماهانه گذشت

شبکه اجتماعی اینستاگرام

شبکه اجتماعی اینستاگرام از مرز 600 میلیون کاربر ماهانه گذشت

اینستاگرام به طور کاملا شگفت انگیزی طی سال‌های اخیر رشد کرده است و همچنان به سرعت در حال گسترش جایگاه خود در بین کاربرانی از سراسر جهان است. این کمپانی امروز رسما از رشد بسیار بالای خود خبر داد و اعلام کرد که در حال رقابتی شدیدی با اسنپ چت به سر می‌برد. کمپانی اینستاگرام (متعلق به فیس بوک)، امروز تایید کرد که میزان کاربران شبکه اجتماعی اینستاگرام ماهانه از 600 میلیون نفر گذشته است. بی‌تردید این دستاورد قابل توجهی خواهد بود.

روز به روز تعداد مردمی که به سمت استفاده از گوشی های هوشمند و در کنار آن شبکه‌های اجتماعی حرکت می‌کنند در حال افزایش است. در این بین باید به یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی حال حاضر جهان، اینستاگرام اشاره کرد که سهم ایران نیز از کاربران آن، چندین میلیون کاربر فعال است.

اضافه شدن 100 میلیون کاربر جدید تنها در 6 ماه به شبکه اجتماعی اینستاگرام

شرکت اینستاگرام عنوان می‌کند که تنها در شش ماه گذشته، بیش از 100 میلیون کاربر به شبکه اجتماعی اینستاگرام اضافه شده است. با توجه به این که اوایل سال جاری میلادی این شرکت اعلام کرده بود که ماهانه 500 میلیون کاربر در بزرگ‌ترین شبکه اجتماعی تصاویر به فعالیت مشغول هستند، این آمار نشان می‌دهد که Instagram چقدر سریع توانسته به پیشرفت خود ادامه دهد.

شبکه اجتماعی اینستاگرام

از آن زمان تا به حال، این شبکه اجتماعی دستخوش تغییرات زیادی شده است. از ویژگی‌های جدید اضافه شده به آن می‌توان به قابلیت داستان سرایی، قابلیت استریم زنده ویدیوها در بخش داستانی و همچنین ارسال عکس و ویدیو به صورت مستقیم برای اشخاص از قسمت “Direct” اشاره کرد. تیم توسعه دهنده این شرکت همچنین در نظر دارد تا ابزارهای امنیتی شبکه اجتماعی اینستاگرام را با اضافه کردن قابلیت‌هایی نظیر فیلتر کردن کامنت‌ها بر اساس کلمات یا عبارات ناپسند، بهبود ببخشد. البته که این تیم به همین جا اکتفا نکرده است و وعده‌های زیادی را برای ادامه امن‌تر کردن فضای اپلیکیشن خود به میلیون‌ها کاربرش داده است.

این کمپانی قطعا قصد دارد تا همچنان به بهبود وضعیت شبکه اجتماعی خود ادامه دهد و باید دید بار دیگری که آن‌ها، کاربران فعال ماهانه در اینستاگرام را اعلام می‌کنند، آن تعداد چه عددی خواهد بود.

1395-09-26

دیدگاهتان را بنویسید