شرایط استثنایی آرین موتور برای فروش محصولات میتسوبیشی در نمایشگاه خودروی تهران

فروش محصولات میتسوبیشی

شرایط استثنایی آرین موتور برای فروش محصولات میتسوبیشی در نمایشگاه خودروی تهران

شرکت آرین موتور به عنوان نماینده رسمی میتسوبیشی موتورز (Mitsubishi Motors) ژاپن، حضور فعالی در نمایشگاه خودروی تهران دارد. نمایشگاه خودروی تهران از روز سه شنبه 26 بهمن تا شنبه 30 بهمن در شهر آفتاب برگزار می‌شود و  آرین موتور نیز شرایط بسیار خوب و ویژه‌ای را برای فروش محصولات میتسوبیشی در زمان برگزاری این نمایشگاه در اختیار متقاضیان قرار داده است.

غرفه‌ آرین موتور (نماینده رسمی میتسوبیشی موتورز) در سالن شماره یک نمایشگاه خودروی تهران واقع شده است. این شرکت در جریان نمایشگاه تهران اقدام به فروش محصولات میتسوبیشی با یک درصد تخفیف کرده و مشتریان می‌توانند با بهره بردن از این تخفیف ویژه، خودروی مورد نظر را به صورت نقدی یا اقساطی خریداری کنند. در صورت خرید نقدی، تخفیف ویژه نمایشگاه به تخفیف خرید نقدی اضافه می‌شود و در صورت خرید اقساطی نیز این تخفیف یک درصدی در پیش‌پرداخت متقاضیان لحاظ خواهد شد.

علاوه بر آن، شرکت آرین موتور به منظور رفاه حال علاقه‌مندان به محصولات برند اصیل و ژاپنی میتسوبیشی، شرایط فروش اقساطی ویژه‌ای را برای خودروی شاسی بلند و پرطرفدار اوتلندر ارائه داده است. در این شرایط، میتسوبیشی اوتلندر (Mitsubishi Outlander) تیپ 3 با اقساط 18 ماهه و بدون بهره به فروش می‌رسد. مشتریان برای خرید این خودرو باید مبلغ 124 میلیون و 700 هزار تومان را به عنوان پیش پرداخت و مابقی قیمت خودرو را به صورت اقساط 18 ماهه، هر یک به مبلغ 4 میلیون و 400 هزار تومان بپردازند.

فروش محصولات میتسوبیشی

Mitsubishi Outlander

فروش محصولات میتسوبیشی ویژه نمایشگاه خودروی تهران تا 6 اسفند ادامه خواهد داشت

گفتنی‌ست که شرایط فروش محصولات میستوبیشی با اقساط یک ساله بدون بهره برای سایر مدل‌های این برند نیز همچنان در دسترس مشتریان قرار دارد. همچنین شرایط فروش ویژه نمایشگاه خودروی تهران تا روز ششم اسفندماه اعتبار خواهد داشت و متقاضیان برای خرید با این شرایط باید به نمایشگاه‌های مرکزی شرکت آرین موتور در تهران مراجعه کنند.

1395-11-26

دیدگاهتان را بنویسید