شرایط جدید پیش فروش رنو ساندرو استپ وی توسط سایپا اعلام شد

فروش رنو ساندرو استپ وی

شرایط جدید پیش فروش رنو ساندرو استپ وی توسط سایپا اعلام شد

رضا تقی زاده، معاون بازاریابی و فروش گروه سایپا از آغاز دور جدید پیش فروش رنو ساندرو استپ وی (Renault Sandero Stepway) خبر داد. به گفته‌ی تقی زاده، با توجه به افزایش تقاضا و استقبال مشتریان، ثبت نام خودروی ساندرو استپ وی از هفته‌ی آینده آغاز خواهد شد.

رنو ساندرو استپ وی یکی از پرطرفدارترین تولیدات داخلی سایپا است که از امکاناتی چون موتور پرقدرت و گیربکس اتوماتیک بهره می‌برد. معاون بازاریابی و فروش گروه سایپا اعلام کرد که با توجه به استقبال خوب مشتریان از ثبت نام‌های فعلی و افزایش تقاضای آن‌ها، برای تولید این خودرو در سال 96 برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گرفته و فروش این شاسی بلند کوچک از ساعت 11 صبح روز یکشنبه 24 بهمن 95 آغاز خواهد شد.

فروش رنو ساندرو استپ ویتقی زاده تاکید کرد که گروه خودروسازی سایپا در سال 95 در خصوص تمامی محصولات خود از جمله ساندرو استپ وی به تعهدات خود عمل کرده و اکنون نیز در دور جدید ثبت نام‌ها، خودروی مذکور از فروردین تا تیرماه 1396 به متقاضیان تحویل داده خواهد شد. به دلیل دسترسی و توزیع مناسب‌تر مشتریان در سطح کشور، هر نمایندگی دارای ظرفیت محدود ثبت نام است و هر مشتری با کد ملی خود مجاز به ثبت نام تنها یک دستگاه خودرو خواهد بود. همچنین ثبت نام و فروش رنو ساندرو استپ وی پس از تکمیل ظرفیت به پایان می‌رسد.

شرایط فروش رنو ساندرو استپ وی (بهمن 95)

خودرو پیش پرداخت در زمان ثبت نام سود مشارکت سالانه سود انصراف سالانه توضیحات زمان صدور دعوتنامه
ساندرو استپ وی اتوماتیک (AT) 26 میلیون تومان 15 درصد 12 درصد قیمت روز فروردین تا تیر 1396 (به انتخاب مشتری)
ساندرو استپ وی معمولی (MT) 23 میلیون تومان

1395-11-22

دیدگاهتان را بنویسید