شرکت ارتباطات زیرساخت در خصوص اختلالات اینترنتی اخیر توضیح داد

اختلالات اینترنتی

توضیح مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت در خصوص اختلالات اینترنتی اخیر

پس از ایجاد مشکل در دسترسی کاربران به بازی پوکمون گو و برخی از سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی، شرکت ارتباطات زیرساخت به این موضوع واکنش نشان داد. مدیرعامل این شرکت بروز اختلالات اینترنتی در روزهای اخیر را رد کرد و توضیحاتی را در این خصوص ارائه داد.

شرکت ارتباطات زیرساخت اعلام کرد که مشکلات ایجاد شده برای یک بازی رایانه‌ای و شبکه‌های اجتماعی ارتباطی به اختلالات اینترنتی ندارد. محمدجواد آذری جهرمی، ضمن تکذیب این شایعه اظهار کرد:

وضعیت شبکه اینترنت کشور در حالت عادی به سر می‌برد و هیچ‌گونه مشکلی در دسترسی کاربران به برخی از سایت‌ها در شبکه اینترنت وجود ندارد.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در ادامه، شایعات مربوط به از دسترس خارج شدن دیتاسنتر چند شرکت ارائه‌کننده‌ی خدمات اینترنتی را تکذیب کرد و گفت که تاکنون هیچ مرکز داده‌ای از دسترس خارج نشده است.

اختلالات اینترنتی در اپراتور دوم به دلیل انجام به‌روزرسانی بوده است

آذری جهرمی در خصوص اختلالات اینترنت در اپراتور دوم تلفن همراه کشور نیز اظهار کرد:

مشکل به وجود آمده در این اپراتور به سیستم داخلی مربوط می‌شود و به‌روزرسانی اینترنت به منظور ارائه‌ی خدمات بهتر به مشترکان موجب ایجاد این اختلال کوتاه‌مدت شد.

وی با تاکید بر اینکه از دسترس خارج شدن بازی پوکمون گو به وضعیت اینترنت کشور ارتباطی ندارد، افزود که دبیرخانه کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه در این مورد اطلاع‌رسانی خواهد کرد.

1395-09-13

دیدگاهتان را بنویسید