شرکت ADATA به عنوان دومین تولیدکننده ماژول های حافظه در جهان معرفی شد

شرکت ADATA

شرکت ADATA به عنوان دومین تولیدکننده ماژول های حافظه در جهان معرفی شد

شرکت ADATA دومین تولیدکننده برتر ماژول های حافظه در جهان شد. موسسه معتبر DRAMeXchange لیست برندهای پرفروش حافظه رم را منتشر کرد که طبق آن، برند ای دیتا با فروش حافظه‌های پیشرفته DDR4 توانست در رتبه دوم قرار بگیرد.

موسسه مهم و معتبر DRAMeXchange لیست 10 برند پرفروش حافظه رم در سال 2017 را منتشر کرد. این موسسه که به عنوان معتبرترین پایگاه گزارش‌های تحلیلی بازار حافظه شناخته می­‌شود، در لیست خود ای دیتا (ADATA) را در مقام دوم بیشترین میزان فروش ماژول های حافظه قرار داد.

چرا شرکت ADATA دوم شد؟

نکته جالب اینجاست که برند اول لیست فقط به خاطر فروش حافظه­‌های DDR3 نسل قبل توانسته این مقام را به دست بیاورد، در حالی که شرکت ADATA حافظه‌های پیشرفته DDR4 بیشتری فروخته است. به زبان ساده‌تر یعنی کاربرانی که سیستم‌های جدید خریداری و اسمبل کرده­‌اند، رم های ADATA را به بقیه برندها ترجیح داده‌اند. موسسه DRAMeXchange اعلام کرده است که یکی از مهم‌ترین دلایلی که شرکت ADATA این جایگاه پر افتخار را به دست آورده است، توزیع و ارائه حافظه‌های RAM با قیمت بسیار مناسب و کارایی بسیار بالا است.

رم های ADATA به علت ثبات عملکرد در فرکانس‌های بالا، بهره‌گیری از تراشه‌های نیمه هادی سطح بالا، سازگاری با پلتفرم‌های گوناگون، تنوع محصولات در دسته‌بندی‌های متفاوت و  قیمت کاملا رقابتی، طرفداران زیادی دارند. برند تایوانی ADATA علاوه بر فعالیت مستمر و تخصصی در بخش تولید ماژول های رم، تولیدات دیگری نظیر پاوربانک، حافظه‌های فلش، درایوهای SSD در مدل‌های PCI-E و SATA و … را هم در کارنامه خود دارد.

1397-06-05

دیدگاهتان را بنویسید