شرکت Libratone از هدفون جدیدی سازگار با درگاه لایتینگ رونمایی کرد

شرکت Libratone

شرکت Libratone از یک هدفون سازگار با درگاه لایتینگ رونمایی کرد

بر اساس شایعات از پیش درز کرده، تقریباً مطمئن هستیم که آیفون‌های نسل جدید، امسال بدون بهره‌مندی از درگاه جک 3.5 میلی‌متر صدا معرفی خواهند شد. به همین دلیل شرکای سخت افزاری اپل نیز که بدون شک از خیلی وقت پیش به این موضوع اشراف داشته‌اند، سعی می‌کنند به مرور زمان محصولاتی سازگار با آیفون 7 را راهی بازار نمایند. در همین راستا صبح امروز در IFA 2016، شرکت Libratone که شهرت خاصی در عرضه اسپیکرهای بلوتوثی دارد، از هدفونی سازگار با درگاه لایتینگ رونمایی کرد.

بر این اساس هدفون جدید شرکت Libratone به فناوری Q Adapt در جهت ذخیره هرچه بیشتر انرژی و از طرفی کاهش صدای نویز در هنگام برقراری تماس مجهز شده و این در حالیست که همچنین دارای یک کانکتور اختصاصی شبیه به آن چیزی که فیلیپس در سال 2015 به منظور اتصال به درگاه لایتینگ محصولات اپل عرضه کرده بود است.

البته از آنجا که فناوری مورد بحث، ایده‌آل تمامی کاربران نیست، شرکت Libratone قابلیتی تحت عنوان “CityMix” را تعبیه کرده که به شما امکان تنظیم این قابلیت در 5 سطح مختلف را می‌دهد. در سوی دیگر این هدفون به واسطه پیروی از استاندارد Q Adapt، قادر است از طریق بلوتوث و یا شبکه وایرلس به گجت‌های مختلف متصل شود. طبق اعلام شرکت سازنده، مدل پیش‌فرض این هدفون باقیمت 179 دلار عرضه خواهد شد، با این حال اگر خواهان خرید نسخه بیرون گوشی (On-Ear) آن باشید بایستی مبلغ 249 دلار پرداخت کنید.

فروشگاه اینترنتی جانبی عرضه کننده جدید ترین مدل های پاور بانک با بهترین قیمت و انواع هندزفری بلوتوث حامی گجت نیوز در پوشش ویژه نمایشگاه IFA 2016

 

1395-06-11

دیدگاهتان را بنویسید