شگفت‌انگیزترین ویدیو از تصویر کره زمین از ایستگاه فضایی

تصویر کره زمین از ایستگاه فضایی

تماشا کنید: تصویر کره زمین از ایستگاه فضایی که دید هر فرد را نسبت به زندگی تغییر می‌دهد

در اوایل سال گذشته میلادی، یکی از فضانوردان ناسا (NASA) با نام جف ویلیامز (Jeff Williams) ویدیویی بسیار با کیفیت و دارای رزولوشن بالا از سیاره آبی ما در ایستگاه فضایی بین‌المللی ثبت کرد. تصویر کره زمین از ایستگاه فضایی به قدری حیرت‌آور است که هر بیننده بدون شک حتی با دیدن آن در تمام طول روز خسته نخواهد شد. در نظر داشته باشید فضانوردان بسیاری اقدام به ثبت عکس و همچنین ویدیو از کره زمین از ایستگاه فضایی و همچنین کره ماه کرده‌اند، اما به اعتراف بسیاری اثر جف ویلیامز حقیقتا نسبت به بقیه آثار متفاوت است.

عظمت تصویر کره زمین از ایستگاه فضایی هر فرد را مغلوب خود می‌کند

در ویدیوی تصویر کره زمین از ایستگاه فضایی ، جف ویلیامز از تجریه خود حین خیره نگاه کردن به کره زمین از فضا سخن گفته و اهمیت به اشتراک‌گذاری تصویر کره زمین از ایستگاه فضایی و از این نقطه دید منحصربه‌فرد را شرح می‌دهد. بارها و بارها گفته شده که نحوه دید هر فرد به زندگی، به کائنات و جهان هستی و در کل به هر چیز ریز و درشتی، بعد از تماشای تصویر کره زمین از ایستگاه فضایی و یا هر نقطه دیگری در فضا تغییر خواهد کرد. اگرچه تماشای تصویر کره زمین از ایستگاه فضایی در قالب یک ویدیو، غیر قابل مقایسه با زمان مشاهده مستقیم آن از فضا است، اما بدون شک دلیل تاثیرگذاری شگرف آن بر روی افراد مسافر به فضا را مشخص می‌کند.

از آنجایی که ناسا سازمانی شگفت‌انگیز بوده و هیچوقت در به اشتراک‌گذاری تجربیات و علم خود بخل و خساست به خرج نداده است، تصویر کره زمین از ایستگاه فضایی را در قالب فایل اصلی در حجم گیگابایتی برای دانلود قرار داده است. برای مراجعه به صفحه آرشیو ناسا می‌توانید از این لینک استفاده کنید.

1395-11-01

دیدگاهتان را بنویسید