صفحه گردان های فای Technics ؛ عشق به موسیقی گران تمام می‌شود

صفحه گردان های فای Technics

صفحه گردان های فای Technics ؛ عشق به موسیقی گران تمام می‌شود

سال گذشته پاناسونیک، برند Technics (تکنیکس) را با صفحه گردان اعجوبه‌ای به نام SL-1200 بار دیگر احیا کرد. حالا این شرکت قصد دارد با مدل جدید صفحه گردان های فای Technics SL-1200 شما را با جدیدترین تکنولوژی‌ها نظیر های فای، همراه با یک جفت اسپیکر و آمپلی فایر داخلی شگفت زده کند.

مدل جدید SL-1200GR کمی نسبت به نسل گذشته متفاوت شده و عملکرد قدرتمندانه‌ای را ارائه می‌کند. سیستم direct-dtive این دستگاه توسط ریز پردازنده ای کنترل می‌شود تا ارتعاشات بی مورد و اضافی نتوانند پخش توسط این دستگاه قدرتمند را تحت تاثیر خود قرار دهند.

شما همچنین نیازمند بلندگوهای قدرتمندی برای بهره گیری هر چه بیشتر از این دستگاه خواهید داشت و چه چیزی بهتر از Grand Class SB-G90 خود این شرکت برای انتخاب وجود دارد؟ این اسپیکر ایستاده مشکی براق ارائه دهنده ووفرهایی 6.5 اینچی بوده و می‌تواند در محدوده فرکانس 27 هرتز الی 100 کیلوهرتز در -16 دسیبل و 4 اهم به فعالیت بپردازد. البته در اینجا قابلیت‌های منحصر به فرد دیگری نیز نظیر متدهایی برای کاهش لرزش، دیافراگم های آلومینیومی، کویل صدای درایو بالاخطی و همچنین اعوجاج کم ووفر وجود دارد که همگی لذت استفاده از صفحه گردان های فای Technics را افزایش می‌دهند.

صفحه گردان های فای Technics

اما به نظر می‌رسد هنوز هم این پکیج کامل نیست و نمی‌توان بدون یک آمپلی فایر قدرت واقعی این صفحه گردان را چشید. پیشنهاد ما آمپلی فایر SU-G700 شرکت تکنیکس است که می‌تواند همراه با بدنه‌ای آلومینیومی قدرت ولوم این دستگاه را بهبود ببخشد.

قیمت صفحه گردان های فای Technics

در حالی که نسخه سال 2015 این صفحه گردان چیزی حدود 1500 دلار بود، نسخه سال 2016 آن با نام SL-1200G با قیمت 4 هزار دلار به فروش می‌رود. متاسفانه در حال حاضر قیمت این نسل از صفحه گردان های شرکت تکنیکس اعلام نشده است اما بعید به نظر می‌رسد این قیمت کمتر از 5 هزار دلار باشد؛ به خصوص این که هیچ دستگاه مشابهی با این قیمت به جز محصول تکنیکس در بازار وجود ندارد.

فروشگاه اینترنتی جانبی فروش لنز موبایل و ماکت موبایل ، حامی گجت نیوز در پوشش خبری نمایشگاه سی ای اس 2017 (CES 2017)

1395-10-19

دیدگاهتان را بنویسید