صندلی AURASENS شیوه گوش دادن به موسیقی را دگرگون می‌کند

صندلی AURASENS

صندلی AURASENS شیوه گوش دادن به موسیقی را دگرگون می‌کند

صندلی AURASENS در جریان نمایشگاه CES 2018 توسط یک استارتاپ فرانسوی با همین نام معرفی شد. با استفاده از این صندلی می‌توان در موسیقی غرق شد و تجربه‌ای متفاوت از گوشی دادن به موزیک را احساس کرد.

به منظور گوش دادن به موسیقی، اگرچه در حال حاضر ابزارهای زیادی وجود دارد، اما آن‌ها همگی بر اساس چند روش ثابت عمل می‌کنند. به عنوان نمونه می‌توان از طریق اسپیکر به پخش موسیقی پرداخت و یا در مکان‌هایی که این امکان وجود ندارد، به وسیله هدفون، هدست، هندزفری و یا هر گجت درون گوشی دیگری به موسیقی گوش فرا داد. آیا روش دیگری برای گوش دادن به موزیک می‌شناسید؟

اما استارتاپ AURASENS روشی نوین برای شنیدن موزیک پیش روی کاربران قرار داده است، به طوری که تجربه‌های پیشین این کار را برای آن‌ها دگرگون می‌کند. این شرکت در جریان نمایشگاه CES 2018 پاد مخصوص و فوق‌ پیشرفته خود را رونمایی کرد که به ادعای سازنده، تجربه غرق شدن در موسیقی را برای کاربران تداعی می‌کند.

صندلی AURASENS

همراه با صندلی AURASENS موزیک‌هایی منحصربه‌فرد منتشر می‌شود

همانطور که در تصویر محصول نیز مشخص است، این پاد در فرم یک صندلی شیب‌دار ارائه شده و می‌تواند در کل بدنه صندلی، در هر زمان مورد نیاز ضرباتی را ایجاد کند. ایده اصلی ساخت آن، ایجاد ویبره‌هایی با ریتم خاص است، به این ترتیب کاربر احساس غرق شدن در موزیک در حال پخش را خواهد داشت. صندلی AURASENS به همراه یک آیپد که با آن یکپارچه‌سازی شده است ارائه می‌شود. درون آن لیستی از موزیک‌های مخصوص برای داشتن احساسی قوی‌تر وجود دارد. شرکت سازنده وعده داده هر ماه موزیک‌هایی ویژه برای کاربران منتشر خواهد کرد. هنوز قیمت صندلی AURASENS مشخص نشده است، اما احتمالا نخستین سری محصولات از ماه آینده میلادی برای فروش عرضه خواهند شد.

1396-10-20

دیدگاهتان را بنویسید