ضرر و زیان مالی بلک بری در سه ماه اول سال 2016

ضرر و زیان مالی بلک بری

ضرر و زیان مالی بلک بری در سه ماه اول سال 2016

یک چهارم مالی کمپانی بلک بری در آخرین روز ماه می به پایان می‌رسد و این شرکت طی بیانیه‌ای ضرر و زیان مالی بلک بری را در این دوره تایید کرده است. گفته می‌شود یک اختلال دارایی طولانی مدت در این شرکت موجب ضرر 501 میلیون دلاری بلک بری شده است.

ضرر و زیان مالی بلک بری مسئولان این شرکت را به فکر انداخته است

در این گزارش آمده است که حسن نیت این شرکت نیز در ضرر و زیان مالی بلک بری نقش داشته و به قیمت از دست دادن 57 میلیون دلار تمام شده است. در نهایت 41 میلیون موجودی اصلی این کمپانی را نیز باید به لیست افزود.

اختلالات دارایی نظیر اتفاقی که برای کمپانی بلک بری افتاد می‌تواند شامل منسوخ شدن تکنولوژی و یا کاهش بهره‌وری از امکانات تولیدی یک شرکت باشد. اما منظور ما از حسن نیت در پاراگراف بالا، موضوعی است که کمپانی بلک بری سال‌هاست پس از شناخته شدن ضعف خود در مقابل آیفون با آن درگیر است.

حالا در شرایط کنونی موجودی 41 میلیون دلاری کمپانی بلک بری موجب شده است تا جان چن بخواهد دوباره بخش سخت‌ افزار شرکت را سودآور و مفید کند. خوشبختانه طبق آمار منتشر شده، درآمد سرویس‌ها و بخش نرم‌ افزار بلک بری به نسبت دوره‌های مالی قبل بهبود یافته و از 153 میلیون دلار حالا به 166 میلیون دلار رسیده است.

با این حال درآمد کلی 400 میلیون دلار نتوانست حتی به هدف بلند مدت 471 میلیون دلاری نزدیک شود و به نسبت دوره مالی قبل حدود 13 درصد کمتر شده است. علی رغم تمامی این جنبه‌های منفی، پیش بینی‌های مختلف از رفع این مشکلات و رشد درآمدی کمپانی بلک بری خبر داده‌اند.

ضرر و زیان مالی بلک بری

به نظر می‌رسد ضرر و زیان بلک بری حالا موجب شده تا مسئولان این شرکت دست به کار شوند و تلاش بیشتری در عرصه تکنولوژی داشته باشند. این کمپانی دو دستگاه اندرویدی را در سال جاری روانه بازار می‌کند که گفته می‌شود به نسبت بلک بری پریو (BlackBery Priv) قیمت کمتری خواهند داشت.

نظر شما در رابطه با این خبر چیست؟‌ به نظر شما این ضرر و زیان مالی بلک‌ بری می‌تواند با اتخاذ سیاست‌های جدید از سوی مسئولانش پوشش داده شود؟ نظرات خود را با ما و سایر خوانندگان به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید