طراحی سمت کاربر – Spring MVC

پیش فرض این دوره اینه که شما با ای جکس (Ajax) ، بوت استرپ (Bootstrap) ، جاوااسکریپت (JS) و جاوا و صدالبته اسپرینگ آشنا باشید .

نگفته پیداست که HTML5  و CSS3 هم که حتما باید بلد باشید . برای این دو مورد پیشنهاد من به شما اینه که فیلم های آموزش اقای عباس مقدم رو پیدا کنید و با دقت تماشا و تمرین کنید . از این مرحله که رد شدید برید سراغ جاوا اسکریپت ؛ با مفهوم جاوا اسکریپت که آشنا شدید و تونستید کدهای جاوااسکریپت رو توی صفحات تشخیص بدید برید سراغ جی کوئری  و بعد قسمت دوست داشتنی کار شروع میشه و اون هم کار با فریم ورک بوت استرپ هستش یه دو تا نمونه سایت بوت استرپی هم بزنید تا قشنگ کلاس هاش رو یاد بگیرید .

از اینجا به بعد باید برید سراغ جاوا ؛ مفاهیم Bean  ، XML ، package , properties  و از این دست رو که فهمیدید بعد بیاین سراغ این آموزش ها ( لازم نیست جاوا رو خورده باشید همونقدر که بفهمید تعریف کلاس توی جاوا چطوریه و اسپرینگ رو نصب کرده باشید ویه Hello world آورده باشید بالا کفایت میکنه )

من برای اینکه خودم راحت تر باشم این بخش رو به دو دسته طراحی صفحات(JSF)  و کد گذاری روی صفحات (JSP) تقسیم میکنم . شاید دوستان نظرشون این باشه که این دسته بندی درست نیست مثلا اینکه JSF فقط خود طراحی رو شامل نمیشه و … اما همانطور که گفتم این یه دسته بندی شخصیه .

همین اول کار بگم من و مابقی اعضای تیم برای تهیه این آموزش ها خیلی وقت میذاریم خیلی هاش نتیجه تجربه شخصی مونه ،مفاهیمی که مطرح میشه فهمش شاید برای خودمون بیش از ۱ ماه زمان برده و ما دوست داریم شما رو هم شریک دانسته هامون بکنیم پس خیلی خوشحال میشیم بازخورد نظرات شما  رو داشته باشیم .

همراه ما باشید

دیدگاهتان را بنویسید