طراحی شماتیک آیفون 7 لو رفت؛ گوشی جدید ضخیم‌تر و کوچک‌تر از آیفون 6s خواهد بود

طراحی شماتیک آیفون 7

طراحی شماتیک آیفون 7 لو رفت؛ گوشی جدید ضخیم‌تر و کوچک‌تر از آیفون 6s خواهد بود

طراحی شماتیک آیفون 7 نشان می‌دهد که نسل بعدی آیفون با ضخامت 7.15 میلی‌متر کمی ضخیم‌تر از مدل قبلی اپل به نظر خواهد رسید. این اندازه 0.05 میلی‌متر بیشتر از ضخامت 7.1 میلی‌متری در Apple iPhone 6s خواهد بود. این طراحی همچنین تایید می‌کند که جک هدفون 3.5 میلی‌متری در گوشی Apple iPhone 7 حذف شده است.

حذف جک هدفون می‌تواند به این معنی باشد که فضای کافی برای یک باتری بزرگ‌تر در داخل این مدل فراهم شده و یا می‌تواند حاکی از آن باشد که اپل آیفون 7 ضد آب خواهد بود. نبود جک هدفون به این معنی است که منفذ کمتری برای ورود آب و نفوذ مایعات به داخل این دستگاه وجود دارد و این مسئله می‌تواند به ضد آب کردن این محصول کمک شایانی کند.

طراحی شماتیک آیفون 7 نشان می‌دهد که گوشی بعدی اپل ضخیم‌تر و کوچک‌تر از مدل فعلی خواهد بود

در طراحی شماتیک آیفون 7 و مقایسه آن با آیفون 6s از نمای بغل نشان می‌دهد که خطوط آنتن تنها در لبه‌ی بالایی این گوشی جای گرفته است. اندازه‌ی دوربین در مدل آینده‌ی آیفون کمی بزرگ‌تر شده؛ اما در مجموع آیفون 7 کمی کوتاه‌تر از اندازه‌ی مدل فعلی خواهد بود.

به‌تازگی رندرهایی از گوشی اپل آیفون 7 و Apple iPhone 7 Plus در کنار شایعات مربوط به آن‌ها در فضای آنلاین منتشر شده و نمای کلی از دو محصول بعدی کوپرتینو در اختیارمان گذاشته است. به‌طور معمول و طبق روال سنتی این کمپانی، انتظار می‌رود تا این اسمارت فون در ماه سپتامبر توسط اپل رونمایی شده و اندکی زمانی پس از آن عرضه شود. هر دو مدل این دستگاه از تراشه‌ی A10 قدرت گرفته و مقدار رم آیفون 7 پلاس می‌تواند تا 3 گیگابایت افزایش یابد. علاوه بر این مدل بزرگ‌تر (اپل آیفون 7 پلاس) با یک دوربین دوگانه خودنمایی خواهد کرد که دوربین دوم با قابلیت زوم اپتیکال همراه خواهد بود.

طراحی شماتیک آیفون 7

دیدگاهتان را بنویسید