طرح مفهومی گوشی سونی اکسپریا اج ؛ خلاقیت گرافیست ایرانی

سونی اکسپریا اج

طرح مفهومی گوشی سونی اکسپریا اج؛ خلاقیت گرافیست ایرانی

در سال‌های اخیر بسیاری از تولیدکنندگان گوشی های موبایل از صفحه نمایش بدون حاشیه گوشی های خود صحبت کرده‌اند. اما شاید تنها گوشی موجود با صفحه نمایش بدون حاشیه، فبلت می میکس (Mi MIX) شرکت چینی شیائومی (Xiaomi) باشد که اوایل آبان ماه معرفی شد. حال در شرایطی که بسیاری از کاربران منتظر معرفی محصولاتی با این طراحی از سوی دیگر کمپانی‌های بزرگ هستند، یک گرافیست ایرانی با نام متی فرهنگ (Metti Farhang)، طرحی مفهومی از گوشی سونی اکسپریا اج (Sony Xperia Edge) را ارائه و تلاش کرده تا شکل احتمالی محصولی با صفحه نمایش بدون حاشیه از سونی را به ما نشان دهد.

احتمالا صفحه نمایش خمیده سونی اکسپریا اج از سه طرف، توجه شما را در نگاه اول به خود جلب خواهد کرد. درواقع این طراحی، شرایط لازم برای کاملا بدون حاشیه بودن دستگاه حتی در بخش بالایی را فراهم می‌کند. هرچند در بخش پایینی خبری از بزرگتر شدن صفحه نمایش نبوده و کلیدهای خازنی معمول که در بسیاری از گوشی های سونی وجود دارد، دیده می‌شود.

بهتر است باز هم اشاره کنیم که این تصاویر هیچ ارتباطی با کمپانی سونی نداشته و این گرافیست توانمند ایرانی، هر از گاهی با انتشار تصاویری مفهومی از گوشی های آینده شرکت‌های بزرگ خبرساز می‌شود. پیشتر نیز فرهنگ با انتشار تصاویری مفهومی از گوشی های گلکسی نوت 5 و 7 توجهی بسیاری از اصحاب رسانه را به خود کرده بود.

سونی اکسپریا اج

طرح مفهومی گلکسی نوت 5/ طراح: متی فرهنگ

اگرچه تاکنون خبری از سوی سونی برای ساخت محصولی با صفحه نمایش بدون حاشیه منتشر نشده، اما احتمالا در آینده نزدیک شاهد رونمایی محصولاتی بدون حاشیه همچون هواوی آنر مجیک (Huawei Honor Magic) در آینده نزدیک باشیم.

عکس های سونی اکسپریا اج (Sony Xperia Edge)

#gallery-2 { margin: auto; } #gallery-2 .gallery-item { float: right; margin-top: 10px; text-align: center; width: 100%; } #gallery-2 img { border: 2px solid #cfcfcf; } #gallery-2 .gallery-caption { margin-left: 0; }

1395-09-22

دیدگاهتان را بنویسید