ظرفیت باتری هواوی پی 10 با دریافت تاییدیه‌ی FCC برملا شد

ظرفیت باتری هواوی پی 10 با دریافت تاییدیه‌ی FCC برملا شد

ظرفیت باتری هواوی پی 10 با دریافت تاییدیه‌ی FCC برملا شد

هواوی چندی پیش به طور رسمی اعلام کرد که کاربران و رسانه‌ها در روز ۲۶ فوریه (۸ اسفند ماه) منتظر رونمایی از پرچمدار جدید این برند چینی یعنی هواوی پی 10 (Huawei P10) باشند. حالا در شرایطی که کمتر از دو هفته به زمان رونمایی از این محصول و مدل پلاس آن در کنگره‌ی جهانی موبایل بارسلون باقی مانده است، پی 10 با شماره مدل VTR-L29 در بررسی کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) شرکت کرده و موفق به اخذ تاییدیه‌ی این نهاد استانداردگذاری شده است.

طبق سند رسمی منتشر شده از سوی این نهاد (تصویر ابتدای مطلب)، مشاهده می‌کنید که Huawei Technologies به عنوان کمپانی سازنده موفق به دریافت تاییدیه برای این اسمارت فون که بر روی ۱۵ باند مختلف به برقراری ارتباط می‌پردازد، شده است.

علاوه بر این موضوع، ظرفیت باتری هواوی پی 10 نیز در جریان کسب این تاییدیه فاش شده است و حالا می‌دانیم که پرچمدار سال ۲۰۱۷ هواوی قرار است از یک باتری با ظرفیت ۳۱۰۰ میلی‌آمپر ساعتی برخوردار باشد که نسبت به نسل قبلی، یک پیشرفت مناسب به شمار می‌رود. این گوشی هوشمند همچنین از دو خشاب متفاوت برای قرار دادن سیم‌کارت بهره خواهد برد که البته مورد چندان عجیبی محسوب نمی‌شود.

ظرفیت باتری هواوی پی 10 با دریافت تاییدیه‌ی FCC برملا شد

گوشی هواوی پی 10 قرار است از یک نمایشگر ۵.۵ اینچی و پردازنده‌ی هواوی Kirin ۹۶۰ برخوردار باشد و فروش آن در دو مدل متفاوت با حافظه‌های رم ۴ و ۶ گیگابایتی انجام خواهد شد. البته گزارشی نیز منشر شده است که نشان می‌دهد هواوی پی ۱۰ پلاس به عنوان مدل بزرگتر این سری، از حافظه‌ی رم ۸ گیگابایتی برخوردار خواهد بود که البته آن مدل تحت عنوان یک نسخه‌ی ویژه و پریمیوم به فروش خواهد رسید و تولید آن نیز هنوز قطعی نشده است. در جدول بالا میتوانید مشخصات ذکر شده برای فناوری‌های ارتباطی هواوی پی 10 و پشتیبانی از پلتفرم‌های آنتن‌دهی را مشاهده کنید.

1395-11-28

دیدگاهتان را بنویسید