عدم پشتیبانی گوشی گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس از پلتفرم واقعیت مجازی گوگل

گوشی گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس daydream

عدم پشتیبانی گوشی گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس از پلتفرم واقعیت مجازی گوگل

زمانی که سامسونگ از  پرچمداران جدید خود، گوشی گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس (+Samsung Galaxy S8 & S8+) رونمایی کرد، تعجب برانگیز نبود که این گوشی ها از نسخه 2017 هدست گیر وی آر و کنترلر آن پشتیبانی کنند. با این گوشی های جدید سامسونگ، به عنوان گوشی های اندرویدی شناخته می‌شوند و این سوال برای علاقه‌مندان به وجود می‌آید که آیا هشتمین نسل کهکشانی‌های کره‌ای از پلتفرم واقعیت مجازی Daydream پشتیبانی می‌کنند یا خیر؟

به نقل از VRHeads، خبر بد این است که دو گوشی گلکسی اس 8 و برادر بزرگتر آن فاقد قابلیت پشتیبانی از این پلتفرم واقعیت مجازی هستند. در واقع زمانی که قصد دارید یک اپلیکیشن دی دریم را بر روی این دو گوشی نصب کنید با پیغام «یک نسخه سازگار از دست رفته است» روبرو می‌شوید. اگر چه این خبر بدیست، اما نکته خوبی نیز وجود دارد که نشان می‌دهد شما بدون نیاز به روت گوشیتان و با اضافه کردن تنها یک خط کد به مجوز فایل های سیستم می‌توانید اپلیکیشن های دی دریم را بر روی آن به اجرا دربیاورید.

دلیل عدم پشتیبانی گوشی گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس از Daydream گوگل چیست؟

این مشخص نیست چرا زمانی که سخت افزار دو گوشی گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس تمامی ملزومات پشتیبانی از این پلتفرم را دارند، چنین قابلیتی به صورت پیشفرض بر روی گوشی قرار ندارد. با این حال، شاید همکاری سامسونگ و اوکولوس باعث شده تا پشتیبانی از دی دریم در اختیار کاربران گوشی های خانواده Galaxy S8 قرار نگیرد. ما نمی‌توانیم با اطمینان بگوییم که شرایط به همین روال باقی خواهد ماند، بنابر این احتمال دارد همه چیز تغییر کند. در هر صورت همانطور که ما گفتیم، کمی دستکاری کردن در مجوز فایل های سیستمی می‌تواند در حال حاضر این مشکل را حل کند تا شما نیازی به روت کردن گوشیتان نداشته باشید. به گفته منبع بهتر است کمی صبر کنید تا شاید این مشکل از سوی شرکت سامسونگ رفع شود.

1396-01-12

دیدگاهتان را بنویسید