عذرخواهی آنلاین زاکربرگ به دلایل اختلافات ایجاد شده

zuckerberg apology online

در روز شنبه، مدیر عامل فیس بوک، ،به صورت آنلاین تقاضای بخشش کرد.او گفت نسبت به هر کسی که به این علت ناراحت است ، ابراز تاسف می کند.

او مشخص نکرده است که منظور از مشکلات ایجاد شده چه بوده است، با این حال رویترز و واشنگتن پست حدس می زنند که منظور زاکربرگ انتخابات ریاست جمهوری سال گذشته در ایالات متحده می باشد، زمانی که او ادعا کرد که برای رای آوردن ترامپ به او کمک خواهد کرد.
فیس بوک در حال حاضر تحت انتقادات شدیدی قرار گرفته است. این رویداد مشکلی است که دیگر سایت های رسانه های اجتماعی به خصوص توییتر را تحت تاثیر قرار می دهد.
زاکربرگ در پست خود نوشت: "برای کسانی که در سال جاری صدمه دیدند، تقاضای بخشش می کنم و سعی خواهم کرد که این مشکل را برطرف کنم."
سخنگوی رسانه های اجتماعی در حال تلاش برای نادیده گرفتن خواسته هایش است و به بازرسان کمک می کند تا اطلاعات بیشتری در مورد نقش او در انتخابات 2016 کسب کنند. 
زاکربرگ هفته جاری نیز از فیس بوک دفاع کرد و رئیس جمهور را به دلایلی متهم کرد. او همچنین به خاطر پاسخ "خیر" خود به این که فیس بوک توانست تاثیری بر پیامد نتایج انتخابات داشته باشد، عذرخواهی کرد. او گفت که این یک ایده ی احمقانه بود.

 

دیدگاهتان را بنویسید