عرضه ال جی کیو 7 در کنار ال جی جی 7

ال جی کیو 7

عرضه ال جی کیو 7 در کنار ال جی جی 7

ال جی کیو 7 (LG Q7) به احتمال زیاد همراه با پرچمدار جدید این شرکت یعنی ال جی جی 7 عرضه خواهد شد. عرضه ال جی کیو 7 نشان می‌دهد این شرکت کره‌ای کاربران دوست‌دار محصولات میان‌رده را نیز از یاد نبرده است.

هنوز تصمیم شرکت ال جی پیرامون استفاده و یا عدم استفاده از طراحی ناچ استایل و قرار دادن یک بریدگی بالای نمایشگر پرچمدار آتی خود مشخص نیست، اما به نظر ال جی درباره موضوعی دیگر به قطعیت رسیده است. همانند سال گذشته، یک مدل میان‌رده و هم شماره پرچمدار سری G از سری Q معرفی خواهد شد.

عرضه ال جی کیو 7

ال جی طی نمایشگاه MWC 2018، پشت درهای بسته دو گوشی هوشمند کیو 7 و وی 35 را علاوه بر ال جی جی 7 در معرض نمایش قرار داد. درباره وجود مدل G7 پیشتر نیز اطلاعاتی به دست آورده بودیم، اما تا امروز نشانه‌ای از دو گوشی Q7 و V35 دیده نشده بود.

خبر احتمال عرضه ال جی کیو 7 از آنجایی منتشر شد که این شرکت به تازگی نام تجاری LG Q7 را به ثبت رسانده است. این موضوع نشان می‌دهد یک گوشی هوشمند با همین نام در سال جاری توسط ال جی رونمایی خواهد شد. این شرکت سال گذشته نیز دو محصول از سری Q یعنی کیو 6 و کیو 8 را معرفی کرد و بعید نیست امسال در پی گسترش محصولات این سری باشد.

LG Q7

با توجه به روال عرضه پرچمداران ال جی تحت دو سری G و V و همچنین مشاهده محصولات میان‌رده در سال گذشته تحت سری Q، انتظار داریم بعد از عرضه ال جی کیو 7 نیز شاهد یک میا‌ن‌رده دارای طراحی بدون حاشیه و قیمت بسیار مناسب باشیم.

1397-01-11

دیدگاهتان را بنویسید