عواقب انفجار گلکسی نوت 7 ؛ منع استفاده در پروازهای امارات

انفجار گلکسی نوت 7

عواقب انفجار گلکسی نوت 7 ؛ منع استفاده در پروازهای امارات

به نظر می‌رسد که به این زودی‌ها قرار نیست که اخبار مربوط به انفجار گلکسی نوت 7 به پایان برسد و پس از منع استفاده از این گوشی هوشمند در پروازها توسط سازمان هوانوردی فدرال، حالا مقامات از ممنوعیت استفاده از آخرین پرچم دار سامسونگ در پروازهای هواپیمایی امارات خبر داده‌اند. دلیل این ممنوعیت نیز چیزی جز انفجار این گوشی هوشمند نبوده است.

انفجار گلکسی نوت 7 این بار باعث ممنوعیت در پروازهای امارات شد

البته بیانه منتشر شده جدید، از سخت‌گیری‌های بسیار زیادی سازمان هواپیمایی کشوری خبر داده و در آن به صراحت اشاره شده که حتی حمل کردن این گوشی هوشمند و یا قرار دادن آن در چمدان‌ها نیز ممنوع است.

هفته‌ی گذشته بود که شرکت سامسونگ پس از دریافت گزارشات مختلف در رابطه با انفجار گلکسی نوت 7، طی فراخوانی، تمامی این دستگاه‌ها را جمع آوری نمود. اینطور که اعلام شده، تا کنون تعداد 2.5 میلیون دستگاه گلکسی نوت 7 جمع آوری شده که در اثر مشکل باتری، منفجر می‌شدند.

انفجار گلکسی نوت 7

پس از انتشار این اخبار، تا کنون بسیاری از سازمان‌های هواپیمایی در سراسر دنیا، نسبت به حمل و استفاده از گلکسی نوت 7 در پروازها به کاربران هشدار داده‌اند. حتی روز جمعه بود که کمیسیون ایمنی محصولات مصرفی آمریکا نیز از کاربران درخواست کرد تا از گلکسی نوت 7 استفاده نکنند. به دنبال این موضوع نیز بزرگ‌ترین شرکت حمل و نقل هوایی خاورمیانه، هواپیمایی امارات، استفاده از این گوشی هوشمند را در پروازهای خارجه ممنوع اعلام کرد. پیش از این نیز شرکت‌های هواپیمایی اماراتی اتحاد اِیروِیز (Etihad Airways)، فلای دوبی (Flydubai) و اِیر اربیا (Air Arabia) نیز استفاده از گلکسی نوت 7 را ممنوع اعلام کرده بودند.

تصور می‌کنید که با وجود این مشکل، چه آینده‌ای می‌تواند در انتظار شرکت سامسونگ باشد؟ آیا باز هم دیگر سازمان‌ها، به کاربران نسبت به استفاده از گلکسی نوت 7 هشدار می‌دهند؟

1395-06-22

دیدگاهتان را بنویسید