عکس جدید ال جی V30 ، نمایشگر 6 اینچی با لبه‌های خمیده را تایید می‌کند

عکس جدید ال جی V30

عکس جدید ال جی V30 ، نمایشگر 6 اینچی با لبه‌های خمیده را تایید می‌کند

کمپانی ال جی با انتشار اطلاعاتی رسمی از پرچمدار جدید خود، عکس جدید ال جی V30 را نیز منتشر و به تشریح برخی از ویژگی‌های این گوشی هوشمند پرداخته است.

شاید بتوان مهم‌ترین ویژگی گوشی جدید ال جی را نمایشگر بدون حاشیه آن با لبه‌های منحنی در نظر گرفت؛ درست مشابه چیزی که پیش‌تر در محصولات سامسونگ همچون گلکسی اس 8 دیده‌ایم. این موضوع در تصویر منتشر شده از بخش پایینی و جلویی دستگاه نیز کاملا مشهود است.

به گفته سازندگان، گوشی ال جی V30 به پنل P-OLED تجهیز خواهد شد که معنای آن، استفاده از پلاستیک به جای شیشه است. در واقع این کار عدم شکستن صفحه نمایش دستگاه در کنار پوشش محافظ گوریلا گلس 5 را تضمین می‌کند. به علاوه، تکنولوژی P-OLED به سازندگان اجازه می‌دهد تا لبه‌های نمایشگر را به شکل خمیده تولید کنند.

مورد دیگر، بهره‌گیری این گوشی از صفحه نمایش FullVision شرکت ال جی با نسبت ابعاد 2:1، 20 درصد حاشیه کمتر در بخش بالایی و 50 درصد حاشیه کمتر در بخش پایینی است. علاوه بر آن، لوگوی ال جی از بخش پایینی صفحه نمایش به قسمت پشتی منتقل خواهد شد. همچنین انتظار می‌رود صفحه نمایش این تلفن هوشمند، مشابه ال جی G6 و با وضوح 1440×2880 در اختیار کاربران قرار گیرد.

اگر به تماشای ویدیوها و فیلم‌های سینمایی با گوشی خود علاقه دارید، بهتر است بدانید ال جی V30 از فناوری HDR10 به منظور نمایش محتوا با کنتراست بالاتر، نرخ فریم بهتر و دامنه رنگ وسیع‌تر پشتیبانی خواهد کرد.

ال جی V30 در تاریخ 31 آگوست (9 شهریور) و پیش از آغاز نمایشگاه IFA 2017 در برلین رونمایی خواهد شد. تراشه اسنپدراگون 835، چهار گیگابایت رم و دوربین دوگانه از ویژگی‌های اصلی این گوشی محسوب می‌شوند. در ادامه می‌توانید عکس جدید ال جی V30 را مشاهده کنید:

عکس جدید ال جی V30

1396-05-12

دیدگاهتان را بنویسید