عکس های ایسوس زنفون 4 پرو لو رفتند؛ دوربین دوگانه، اندروید 7.1.1 و بیشتر

عکس های ایسوس زنفون 4 پرو

عکس های ایسوس زنفون 4 پرو لو رفتند؛ دوربین دوگانه، اندروید 7.1.1 و بیشتر

اخیرا وب‌سایت ایتالیایی “DDay” همراه با انتشار عکس های ایسوس زنفون 4 پرو (Asus Zenfone 4 Pro)، برخی اطلاعاتی فنی این گوشی را نیز فاش کرده است.

به نظر می‌رسد ایسوس در عرضه گوشی های جدید سری زنفون 4 با مشکلاتی رو به رو شده است. به عنوان نمونه، در گذشته اعلام شده بود زنفون 4 مکس، ماه آوریل در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. ولی این گوشی با چهار ماه تاخیر، قرار است ماه آینده میلادی روانه بازار شود.

عکس های ایسوس زنفون 4 پرو که DDay در اختیار علاقه‌مندان قرار داده است، حقایق جالبی را در مورد این گوشی برملا می‌کنند. به نظر می‌رسد برای دوربین دوگانه گوشی جدید ایسوس، از ماژولی با یک سنسور 21 مگاپیکسلی و زوم دو مرحله‌ای استفاده شده است. در این صورت، جدال این گوشی با دیگر پرچمداران بازار جذاب خواهد بود. از دیگر ویژگی‌های قابل توجه زنفون 4 پرو نیز می‌توان به تراشه اسنپدراگون 835، شش گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد. به علاوه، در یکی از تصاویر نیز اطلاعات دیگری همچون “ASUS_Z01GS” به عنوان شماره مدل و اندروید 7.1.1 دیده می‌شوند.

همراه با انتشار این خبر، شعبه تایوان شرکت ایسوس با ارسال پستی جدید در فیسبوک، کاربران را در مسابقه‌ای به حدس زدن نام فرد مشهوری که معرف گوشی های سری زنفون 4 خواهد بود، تشویق کرده است. نتیجه این مسابقه، یکم آگوست (دهم مرداد) مشخص می‌شود. به همین جهت، احتمالا زمان زیادی تا معرفی این گوشی های هوشمند باقی نمانده باشد.

عکس های ایسوس زنفون 4 پرو

#gallery-2 { margin: auto; } #gallery-2 .gallery-item { float: right; margin-top: 10px; text-align: center; width: 100%; } #gallery-2 img { border: 2px solid #cfcfcf; } #gallery-2 .gallery-caption { margin-left: 0; }

1396-05-07

دیدگاهتان را بنویسید