عکس های جدید آیفون 8 اپل همراه با تصویری از قاب آن در دنیای واقعی لو رفت

عکس های جدید آیفون 8 اپل

عکس های جدید آیفون 8 اپل همراه با تصویری از قاب آن در دنیای واقعی لو رفت

با آغاز تولید انبوه گوشی جدید اپل، شایعات هم با سرعت بیشتری منتشر می‌شوند. حالا نیز عکس های جدید آیفون 8 اپل (Apple iPhone 8) در دنیای واقعی لو رفته‌اند.

مورد نخستی که احتمالا بسیاری از کاربران در جستجوی آن هستند، محل قرارگیری سنسور اثر انگشت است. ولی باید بگوییم در هیج‌کدام از این تصاویر، اسکنر اثر انگشت دیده نشده و احتمالا خبری از تعبیه آن در قسمت کناری دستگاه نیز نخواهد بود. این در حالی‌ست که تصویر لو رفته از کارخانه فاکسکان، تاچ آی دی را در بخش پشتی نشان می‌داد. به همین جهت، احتمالا سیستم تشخیص چهره حضور پررنگ‌تری در این گوشی خواهد داشت.

اما در تصویری که از قاب آیفون 8 لو رفته است، حفره‌ای دایره‌ای (همراه با نمایی از اثر انگشت) در بخش پشتی آن دیده می‌شود که دقیقا محل قرارگیری لوگوی اپل است. هرچند، چنین چیزی می‌تواند تنها بر پایه حدس و گمان باشد. با این حال، آیا بخش پشتی محل مناسبی برای قرارگیری سنسور اثر انگشت است؟

#gallery-2 { margin: auto; } #gallery-2 .gallery-item { float: right; margin-top: 10px; text-align: center; width: 100%; } #gallery-2 img { border: 2px solid #cfcfcf; } #gallery-2 .gallery-caption { margin-left: 0; }

1396-05-18

دیدگاهتان را بنویسید