فروش خودروهای نیسان با تخفیف‌ استثنایی توسط شرکت جهان نوین آریا

فروش خودروهای نیسان با تخفیف‌های استثنایی توسط شرکت جهان نوین آریا

شرکت جهان نوین آریا به عنوان نماینده رسمی فروش و خدمات پس از فروش محصولات ژاپنی نیسان (Nissan) در ایران، شرایط ویژه‌ای را برای فروش خودروهای نیسان جوک (Juke) و نیسان ایکس تریل (X-Trail) در اختیار مشتریان قرار داده است. به این ترتیب، متقاضیان می‌توانند برای خرید محصولات نیسان از تخیف‌های استثنایی شرکت جهان نوین آریا بهره‌مند شوند.

بر اساس شرایط جدید فروش خودروهای نیسان توسط شرکت جهان نوین آریا، متقاضیان می‌توانند با پرداخت مبلغ خودرو در سه مرحله و بهره‌مندی از تخفیف نقدی قابل توجه، ماشین مورد نظر خود را خریداری کنند. خودروی نیسان ایکس تریل به صورت نقدی با تحویل 60 روزه و با تخفیف 15 میلیون تومانی به فروش خواهد رسید. مشتریان برای خرید این خودرو می‌توانند 88 میلیون تومان در زمان ثبت نام، 80 میلیون تومان در سی‌امین روز پس از ثبت نام و 65 میلیون تومان در شصتمین روز پس از ثبت نام بپردازند و خودروی مورد نظر را خریداری کنند.

فروش خودروهای نیساندر طرح فروش اقساطی نیسان X-Trail نیز شرکت جهان نوین آریا، تخفیف 6 میلیون تومانی را برای مشتریان ارائه داده است. فروش اقساطی ایکس تریل در دو مرحله صورت می‌گیرد و مشتری در مرحله اول 72 میلیون تومان در زمان ثبت نام و 70 میلیون تومان در سی‌‌امین روز پس از ثبت نام پرداخت می‌کند و از وام 100 میلیون تومانی بدون بهره نیز استفاده خواهد کرد.

فروش تیپ‌های مختلف Juke با تخفیف ویژه در شرایط جدید فروش خودروهای نیسان

در شرایط جدید فروش خودروهای نیسان ، خودروی کراس اوور نیسان جوک نیز با تحویل 60 روزه به متقاضیان ارائه خواهد شد. نیسان جوک اسپورت (Nissan Juke Sport) با قیمت 172 میلیون تومان، شامل 4 میلیون تومان تخفیف می‌شود و در سه پرداخت 72 میلیون تومان در زمان ثبت نام، 50 میلیون تومان چک با سررسید 30 روزه و 46 میلیون تومان چک با سررسید 60 روزه به فروش خواهد رسید.

همچنین نیسان جوک پلاتینیوم (Nissan Juke Platinum) با قیمت 145 میلیون تومان، از تخفیف 4 میلیون تومان برخوردار است و مشتریان می‌توانند با پرداخت 65 میلیون تومان در زمان ثبت نام، 40 میلیون تومان چک با سررسید 30 روزه و 36 میلیون و 500 هزار تومان چک با سررسید 60 روزه آن را خریداری کنند.

فروش خودروهای نیساننیسان جوک اسکای پک (Nissan Juke Skypack) نیز با قیمت 127 میلیون تومان و تخفیف 3 میلیون تومانی عرضه می‌شود که در سه پرداخت 47 میلیون تومان در زمان ثبت نام، 40 میلیون تومان چک با سررسید 30 روزه و 37 میلیون تومان چک با سررسید 60 روزه در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت.

1395-12-02

دیدگاهتان را بنویسید