فروش گلکسی نوت اف ای در فروشگاه‌های کره جنوبی آغاز شد

فروش گلکسی نوت اف ای

فروش گلکسی نوت اف ای در فروشگاه‌های کره جنوبی آغاز شد

فروش گلکسی نوت اف ای (Galaxy Note FE) سامسونگ، تنها با گذشت چند روز از معرفی آن، در کره جنوبی آغاز شد. نسخه جدید گلکسی نوت 7 به صورت پیش‌فرض همراه با دستیار بیکسبی عرضه می‌شود.

سامسونگ گلکسی نوت اف ای بعد از مدت‌ها گمانه‌زنی درباره حضور مجدد پرچمدار پیشین سری Note در بازارها، سرانجام معرفی شد. از آنجایی که تمامی 400 هزار دستگاه مدل جدید، از محصولات بازگردانده شده به کارخانه ساخته شده‌اند، حین مقایسه گلکسی نوت اف ای با گلکسی با گلکسی نوت 7 اورجینال تنها پنج تفاوت مشاهده کردیم که فقط دو مورد از آن‌ها محسوس و دارای اهمیت هستند.

قیمت فروش گلکسی نوت اف ای با وجود کاهش 260 دلاری همچنان زیاد است

به عنوان مهمترین تغییرات نسحه جدید پرچمدار سال 2016 سری Note باید به کوچکتر شدن باتری آن و استفاده از یک باتری 3 هزار و دویست میلی‌آمپر ساعتی به جای باتری 3 هزار و پانصد میلی‌آمپر ساعتی نسخه اورجینال و همچنین ارتقا تراشه دستگاه از اسنپدراگون 820 به اسنپدراگون 821 اشاره کنیم. اکنون با گذشت چند روز از معرفی نسخه ترمیم شده گلکسی نوت 7، شاهد قرارگیری آن در قفسه فروشگاه‌های کره جنوبی هستیم. قیمت گلکسی نوت اف ای حدود 606 دلار است. مقایسه آن با قیمت گلکسی نوت 7 در نخستین روزهای عرضه نشان می‌دهد قیمت نسخه جدید حدود 260 دلار کاهش پیدا کرده است.

فروش گلکسی نوت اف ای

یکی دیگر از ویژگی‌های منحصربه‌فرد این نسخه، مجهز شدن به دستیار هوشمند سامسونگ یعنی بیکسبی است که تا پیش از این فقط در گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس شاهد استفاده از آن بودیم. اگرچه به صورت پیش‌فرض قابلیت‌هایی همچون بیکسبی هوم و ویژگی‌های مربوط به یادآوری رویدادها در این دستیار هوشمند فعال هستند، اما خبری از قابلیت تشخیص صدا و بیکسبی ویژن در این گوشی موبایل نیست. همچنین برخلاف پرچمداران جدید سری S، در گلکسی نوت اف ای دکمه فیزیکی اختصاصی برای فراخوانی دستیار هوشمند سامسونگ تعبیه نشده است.

در حال حاضر، اطلاعی از امکان عرضه احتمالی موج دوم دستگاه‌ها و فروش گلکسی نوت اف ای در سایر کشورها در دسترس نیست. با توجه به 400 هزار دستگاه عرضه شده کنونی و همچنین در نظر گرفتن استراتژی‌های اقتصادی، بعید به نظر می‌رسد این گوشی موبایل را در خارج کره جنویی مشاهده کنیم. گلکسی نوت 8 تا کمتر از دو ماه دیگر عرضه خواهد شد، پس مطمئنا سامسونگ با عرضه گلکسی نوت اف ای در سراسر جهان، توجه کاربران را از محصول جدید این سری دور نخواهد کرد. مشکل دیگر، قیمت تقریبا بالای این دستگاه است، به طوری که کاربران نسبت به خرید آن بی‌میل شده‌اند.

1396-04-16

دیدگاهتان را بنویسید