فروش 5 میلیون نسخه از گوشی هواوی میت 9 تنها در عرض 4 ماه

فروش 5 میلیون نسخه هواوی میت 9

فروش 5 میلیون نسخه از گوشی هواوی میت 9 تنها در عرض 4 ماه

در حالی که ماه گذشته هواوی رسما اعلام کرد حدود 12 میلیون دستگاه از گوشی های خانواده هواوی پی 9 (Huawei P9) تا به حال به فروش برسد، اطلاعات تازه‌ای از میزان فروش فبلت این شرکت هواوی میت 9 (Huawei Mate 9) نیز تنها 4 ماه پس از عرضه این گوشی موبایل اندرویدی به دست آمده است. این غول حوزه فناوری امروز میزبان یک رویداد خبری در چین بود و همانطور که در تصویر زیر نیز قابل رویت است، آن‌ها اطلاعات فروش محصولات خود را در اختیار اصحاب رسانه قرار دادند.

طبق گفته‌های در این رویداد، هواوی موفق شده تا چهارمین ماه از فروش گوشی هواوی میت 9 خود، چیزی حدود 5 میلیون دستگاه از آن را به فروش برساند. البته باید در نظر داشته باشید که این میزان فروش برای تمامی مدل های مختلف میت 9 شامل میت 9 پرو (Huawei Mate 9 Pro) می‌شود.

آمار و ارقام اعلام شده نشان می‌دهد که فروش این گوشی نسبت به Mate 8 با افزایشی 36 درصدی همراه بوده است که در سال 2015 از آن رونمایی شده بود. واضح است که این روزها کاربران بیشتری با برند هواوی آشنا شده‌اند و بیشتر از پیش به فبلت های بالارده آن‌ها اعتماد می‌کنند.

فروش 5 میلیون نسخه هواوی میت 9

آیا خانواده هواوی میت 9 می‌تواند رکورد فروش 12 میلیون گوشی های P9 را بزند؟

این کمپانی همچنین اعلام کرده است که فروش اعضای خانواده P9 نیز از مرز 12 میلیون دستگاه گذر کرده است. این میزان، 152 درصد بیشتر از فروش گوشی های سری P8 بوده است که یک سال پیش از این گوشی به فروش می‌رسیدند؛ بنابراین باز هم این آمار نشان می‌دهد که هواوی موفق شده اعتماد کاربران بیشتری را جلب کند و گوشی های هوشمند جدید آن‌ها تجربه‌ی کاربری خوبی را نزد مشتریانشان سوغات می‌گذارند. هرچند مقایسه بین میزان فروخته شده گوشی های پی 9 با میت 9 به صورت مستقیم امکان پذیر نیست، اما ما این را می‌دانیم که گوشی های P9 در سه ماهه نخست فروش خود چیزی حدود 4.5 میلیون دستگاه فروش را کسب کرده بودند. بنابراین به نظر می‌رسد که میت 9 می‌تواند خیلی زود رکورد فروش 12 میلیونی این خانواده را بشکند. باید دید که این فبلت چه زمانی موفق به گذر از فروش 10 میلیون نسخه می‌شود.

در سمتی دیگر طبق برنامه ریزی‌های هواوی، آن‌ها قصد دارند 10 میلیون نسخه از گوشی هواوی P10 را نیز به فروش برسانند. حال آنکه نسل جدید گوشی های سری P هواوی چه میزان می‌توانند مخاطبان بیشتری را نسبت به نسل گذشته این گوشی ها جلب کنند، چیزیست که زمان آن را مشخص می‌کند.

1396-01-24

دیدگاهتان را بنویسید