فرو ریختن دومینو 11 هزار قطعه‌ای از تماشاخانه ایتالیایی کولوسئوم

فرو ریختن دومینو

تماشا کنید: فرو ریختن دومینو 11 هزار قطعه‌ای از تماشاخانه ایتالیایی کولوسئوم

دومینو (Domino) نوعی بازی است که معمولا به وسیله قطعه‌های مستطیلی کوچک انجام شده و می‌تواند چندین ساعت شما را مشغول کند. اگر در این بازی به‌ اندازه کافی صبور باشید، بدون شک پیروز آن خواهید بود. بسیاری از افراد حتی تمرکز کافی برای قرار دادن چندین دومینو را ندارند و از سوی دیگر، افرادی که با صبر و حوصله به انجام آن می‌پردازند، چندین هزار دومینو را بدون هیچ مشکلی کنار هم قرار می‌دهند. Hevesh5 نام یکی از کاربران شبکه اجتماعی یوتیوب (Youtube) است که با انتشار ویدیویی از فرو ریختن دومینو 11 هزار قطعه‌ای تماشاخانه ایتالیایی کولوسئوم (Colosseum)، جذابیت‌های این بازی را به تصویر کشیده است.

کولوسئوم بزرگترین تماشاخانه در امپراتوری روم بوده و تلاش این هنرمند برای ساخت سازه‌ای سه‌بعدی از آن به کمک قطعه‌های دومینو، می‌تواند دیگر علاقه‌مندان را به ساخت دومینویی از بناهای تاریخی تشویق کند.

دومینوی استادانه Hevesh5 از این تماشاخانه، نمایانگر ذهن خلاق او در طرح دومینوهای سه‌بعدی است. به‌گفته Hevesh5، ساخت این دومینو 11 هزار قطعه‌ای 4 روز طول کشیده و در کمتر از 10 ثانیه فرو می‌ریزد. پیشتر نیز وی با صرف 25 ساعت زمان، دومینویی سه‌گانه و مارپیچی را به‌کمک 15 هزار قطعه ساخته بود که توجه بسیاری از علاقه‌مندان را به خود جلب کرد. در ادامه می‌توانید این ویدیوی بسیار جذاب را تماشا کنید:

فرو ریختن دومینو 11 هزار قطعه‌ای

1395-09-11

دیدگاهتان را بنویسید