قطعی و اختلال در تلگرام ، امروز 19 دی ماه 95

قطعی و اختلال در تلگرام

قطعی و اختلال در تلگرام ، امروز 19 دی ماه 95

از دقایقی پیش گزارشات متعددی از اختلال در برنامه تلگرام از سراسر کشور به گوش می رسد. لازم به ذکر است که قطعی و اختلال در تلگرام در تمامی استان های کشور و در بسیاری از سرویس دهندگان اینترنتی ایران مشاهده شده است.

بر همین اساس ، هنوز مشخص نیست که علت قطعی و اختلال در تلگرام چه بوده است اما کاربران مختلف از سرار کشور این اختلال را تایید کرده اند. با این حال، بسیاری عقیده دارند که قطعی و اختلال در تلگرام به دلیل خبر فوت آیت الله هاشمی رفسنجانی و فشار به سرور های تلگرام به خاطر انتقال حجم بالای اطلاعات از طریق این شبکه اجتماعی محبوب در کشور باشد. هرچند که این موضوع نیز هنوز توسط هیچ منبع رسمی تایید نشده و کماکان باید دید که در ساعات آینده وضعیت تلگرام در کشور به چه صورت خواهد شد.

آیت الله هاشمی رفسنجانی ، عصر امروز بر اثر عارضه قلبی دار فانی را وداع گفت و همین موضوع موج عظیمی از اطلاعات را روانه وب سایت ها و شبکه های اجتماعی کرد، تا جایی که بر اساس گزارشات، سومین هشتگ محبوب شبکه اجتماعی توییتر نیز به نام ایشان اختصاص یافته است.

بدیهی‌ست درصورت انتشار اخبار جدید در مورد قطعی و اختلال در تلگرام طی ساعات آینده ، این خبر به روز رسانی خواهد شد.

اگر شما هم در تلگرام خود اخلالی مشاهده کرده اید ، لطفا با ذکر نام شهر و نام سرویس دهنده خود، ما و دیگر کاربران گجت نیوز را از این اختلال مطلع سازید.

بروزرسانی : 14 بهمن 95

تلگرام قطع شد؛ اختلال سراسری در اپلیکیشن تلگرام (14 بهمن 95)

1395-10-19

دیدگاهتان را بنویسید