قیمت و زمان عرضه بلک بری کی وان در کشورهایی اروپایی مشخص شد

زمان عرضه بلک بری کی وان

قیمت و زمان عرضه بلک بری کی وان در کشورهایی اروپایی مشخص شد

شرکت چینی TCT به عنوان شرکت دارای حق تولید گوشی موبایل با برند بلک بری چند پیش اعلام کرد عرضه گوشی جدید و بسیار جذاب بلک بری کی وان (BlackBerry KEYone) با تاخیر مواجه خواهد شد. اگرچه بسیاری از افراد انتظار داشتند تنها چند هفته بعد از معرفی رسمی بلک بری کی وان آن را در قفسه مغازه‌ها ببینند، اما متاسفانه این گوشی تا ماه می (اردیبهش و خرداد) و یا حتی دیرتر عرضه نخواهد شد. خوشبختانه بر اساس گفته‌های شرکت Clove Technology به عنوان یکی از عرضه‌کننده‌های این گوشی در کشور انکلستان، بیشتر در جریان قیمت و زمان عرضه بلک بری کی وان در اروپا قرار گرفته‌ایم.

بر اساس گفته‌های وب سایت Clove Technology زمان عرضه بلک بری کی وان توسط این شرکت، پنج ماه می (پانزدهم اردیبهشت) خواهد بود. گفتی است اگرچه اکنون کاربران می‌توانند با مراجعه به وب سایت این شرکت و پرداخت مبلغ 620 دلار در طرح پیش فروش بلک بری کی وان شرکت کنند، اما این کار هیچ مزیتی برای آنان نداشته و شرکت جایزه‌ای برای این کار به کاربران نخواهد داد.

زمان عرضه بلک بری کی وان در سایر نقاط جهان

بدون شک زمان عرضه بلک بری کی وان در دیگر کشورها نیز حوالی پنجم دی خواهد بود، اما اگر می‌خواهید از تاریخ دریافت محصول خود مطمئن باشید، هم‌اکنون می‌توانید بدون در نظر گرفتن محل زندگی‌تان، بلک بری کی وان را از وب سایت Clove Technology پیش خرید کنید. این کار از آنجایی امکان‌پذیر می‌شود که گوشی‌ها به صورت آنلاک شده و بدون سیمکارت عرضه می‌شوند و تحت شبکه خاصی کار نمی‌کنند. در هر صورت بهتر است پیش از اقدام به خرید بلک بری کی وان از این شرکت انگلیسی، به مشخصات فنی نسخه‌های در دسترس آن‌ها نگاهی انداخته و از پشتیبانی شبکه‌های موبایل تحت پوشش گوشی در محل زندگی خود مطمئن شوید. بد نیست بدانید این گوشی تنها در رنگ مشکی عرضه خواهد شد.

1396-01-16

دیدگاهتان را بنویسید