قیمت و مشخصات فنی گوشی موتو جی 5 پلاس به بیرون درز کرد

مشخصات فنی گوشی موتو جی 5 پلاس

قیمت و مشخصات فنی گوشی موتو جی 5 پلاس به بیرون درز کرد

بار دیگر بسیاری از مشخصات فنی گوشی موتو جی 5 پلاس (Motot G5 Plus) به بیرون درز پیدا کرد. طی هفته‌های اخیر رسانه‌ها اخبار زیادی را در خصوص دو گوشی موتو جی (Moto G5) و موتو جی 5 منتشر کرده‌اند و به نقل از آخرین گزارش‌ها هر دو این گوشی های میان رده اندرویدی در نمایشگاه MWC 2017 بارسلونا رونمایی خواهند شد.

مشخصات فنی گوشی موتو جی 5 پلاس

همانطور که انتظار می‌رود این دو گوشی جایگزین موتو جی 4 (Moto G4) و موتو جی 4 پلاس (Moto G4 Plus) عرضه شده در سال گذشته میلادی خواهند بود که البته نسبت به نسل گذشته، بهبودیافته‌تر و جذاب‌تر هستند. گفته می‌شود موتو جی 5 پلاس از یک نمایشگر بزرگ 5.5 اینچی با وضوح 1920 در 1080 پیکسل بهره می‌برد. انتظار می‌رود این پنل از نول سوپر آمولد بوده باشد و یک لایه محافظ گوریلا گلس 4 نیز بر روی آن تعبیه شده باشد.

از مهمترین مشخصات فنی گوشی موتو جی 5 پلاس می‌توان به حضور یک چیپست میان رده از شرکت کوالکام به نام اسنپدراگون 625 همراه با پردازنده 8 هسته‌ای 2 گیگاهرتزی، پردازشگر گرافیکی آدرنو 506، رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 32 گیابایتی اشاره کرد. هرچند این میزان حافظه داخلی به لطف یک درگاه کارت های حافظه میکرو اس دی قابل افزایش خواهد بود. علاوه بر این گوشی Moto G5 Plus از یک دوربین 13 مگاپیکسلی اصلی، دوربین 5 مگاپیکسلی فرعی و یک باتری با ظرفیت 3080 میلی‌آمپر ساعت نیز بهره می‌برد. همچنین خوشبختانه این گوشی ارائه کننده جک 3.5 میلی‌متری هدفون خواهد بود تا مسیری بر خلاف جهت بزرگان بازار موبایل مبنی بر حذف این جک را بپیماید.

قیمت احتمالی موتو جی 5 پلاس

در بخش نرم افزاری ما انتظار حضور اندروید 7 نوقا را خواهیم داشت و اگر همه چیز طبق نسل گذشته این گوشی باشد، کاربران رابط کاربری بسیار نزدیک به نسخه خام اندروید را تجربه خواهند کرد. بر اساس تازه‌ترین اطلاعات به بیرون درز پیدا کرده، گوشی موبایل موتو جی 5 پلاس در رنگ های مشکی، نقره‌ای و طلایی  و با قیمت جهانی 300 دلار رواه بازار خواهد شد.

1395-10-28

دیدگاهتان را بنویسید