قیمت کارت گرافیک AMD Vega Frontier Edition و زمان عرضه آن مشخص شد

قیمت کارت گرافیک AMD Vega Frontier Edition

قیمت کارت گرافیک AMD Vega Frontier Edition و زمان عرضه آن مشخص شد

بعد از معرفی رسمی قوی ترین کارت گرافیک AMD در ماه گذشته میلادی، حالا مدیران زمان عرضه و قیمت کارت گرافیک AMD Vega Frontier Edition را نیز اعلام کرده‌اند.

قیمت کارت گرافیک AMD Vega Frontier Edition فراتر از چیزی‌ست که تصور می‌کنید

به گفته سازندگان، این کارت گرافیک جدید قرار است در دو نسخه مختلف با خنک‌کننده‌های آبی و هوایی، به ترتیب با قیمت‌های 1500 دلار و 999 دلار در اختیار کاربران قرار گیرد. به علاوه، فروش نسخه استاندارد این کارت با خنک‌کننده معمولی از روز گذشته آغاز شده و نسخه گران‌تر با خنک‌کننده آبی نیز در سه ماهه سوم سال جاری به فروش خواهد رسید.

اگر قیمت کارت گرافیک AMD Vega Frontier Edition فراتر از حد انتظارتان است، بد نیست بدانید این محصول جدید مخصوص اجرای بازی های رایانه ای و سیستم‌های خانگی نبوده و با هدف رقابت با کارت گرافیک قدرتمندی همچون انویدیا تایتان ایکس پی ساخته شده است. در حقیقت، از این کارت در انجام محاسبات، توسعه واقعیت مجازی، ساخت بازی های کامپیوتری، توسعه سیستم‌های یادگیری ماشین، رمزگذاری ویدیویی، رندرهای سه بعدی و دیگر زمینه‌ها از جمله علوم پایه و علم پزشکی که نیاز به پردازش‌های سنگین دارند، استفاده خواهد شد. هرچند، این موارد دلیلی بر توانایی پایین کارت پیش رو در اجرای بازی های روز نیستند؛ اما شاید بتوان خرید آن را هدر دادن پول در نظر گرفت.

AMD قصد دارد تا پایان سال جاری میلادی نسخه مخصوص مصرف‌کنندگان کارت های گرافیک جدید خود با معماری Vega را روانه بازار کند.

1396-04-08

دیدگاهتان را بنویسید