قیمت گلکسی Note 9 سامسونگ در پوسترهای تبلیغاتی آن لو رفت

قیمت گلکسی Note 9

قیمت گلکسی Note 9 سامسونگ در پوسترهای تبلیغاتی آن لو رفت

سامسونگ گلکسی نوت 9 (Samsung Galaxy Note 9) را کمتر از یک ماه دیگر معرفی خواهد کرد. گفته می‌شود قیمت گلکسی Note 9 سر به فلک کشیده و به مرز هزار دلار خواهد رسید. بر اساس پوسترهای تبلیغاتی جدید گلکسی نوت 9 می‌توان به صحت یا کذب این شایعه پی برد.

سامسونگ گلکسی نوت 9 حدود دو هفته دیگر و در روز نهم آگوست (هجدهم مرداد) به صورت رسمی رونمایی خواهد شد. به همین دلیل انتشار اخبار به صورت پیاپی پیرامون آن، در این روزها به اوج خود رسیده است. اخبار جدید که از کشور اندونزی منتشر شده‌اند، بر اساس پوسترهای تبلیغاتی پیش فروش گوشی، به قیمت گلکسی Note 9 اشاره دارند.

بر اساس آن‌ها، قیمت گلکسی نوت 9 سامسونگ در این کشور، 940 دلار خواهد بود. البته این قیمت نسخه پایه و دارای 128 گیگابایت حافظه داخلی است. قیمت سامسونگ گلکسی نوت 9 برای نسخه مجهز به 512 گیگابایت ظرفیت داخلی، به هزار و دویست و پانزده دلار افزایش پیدا می‌کند. پس طبق این پوسترها، شایعه وجود یک نسخه دارای نیم ترابایت ظرفیت داخلی برای این گوشی تایید می‌شود.

قیمت گلکسی Note 9

سامسونگ گلکسی نوت 9 در بازارهای کشورهای آسیایی در رنگ‌های مشکی، آبی و مسی عرضه خواهد شد. نکته جالب اینجاست که از روز اول آگوست الی نهم آگوست یعنی پیش از رونمایی رسمی گوشی، همه کاربران اندونزیایی قادر به پیش خرید گلکسی نوت 9 خواهند بود. جوایزی همچون تلویزیون هوشمند سامسونگ و دوازده ماه استفاده رایگان از اینترنت همراه نیز برای آن‌ها در نظر گرفته شده است.

بر اساس شایعات پیشین، قیمت گلکسی Note 9 در بازارهای کشورهای اروپایی، بسته به نسخه آن بین هزار و پنجاه تا هزار و دویست پنجاه دلار متغیر خواهد بود.

اما این تنها خبر فاش شده پیرامون قیمت گلکسی نوت 9 سامسونگ طی روزهای اخیر نیست. یک روز بعد از انتشار پوسترهای بالا، پوستری پیرامون پیش فروش گوشی در بازارهای کره جنوبی منتشر شد و به این ترتیب قیمت گوشی در بازارهای خانگی نیز لو رفت.

قیمت گلکسی Note 9

همانند پوسترهای منتشر شده در کشور اندونزی، در اینجا نیز دو نسخه دارای ظرفیت‌های داخلی 128 گیگابایت و 512 گیگابایت دیده می‌شود. پس به طور قطعی نسخه پایه دیگر دارای 64 گیگابایت ظرفیت داخلی نبوده و خبری از یک نسخه مجهز به 256 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی نیز نخواهد بود. در کمال تعجب، قیمت گلکسی Note 9 سامسونگ به دلار، در کره جنوبی بیشتر است، به طوری که برای دو نسخه نام برده باید به ترتیب 977 دلار و هزار و دویست و ده دلار پرداخت کنید.

1397-05-08

دیدگاهتان را بنویسید