ماکت آیفون 8 ؛ ظاهر iPhone 8 چگونه خواهد بود؟ + ویدیو

ماکت آیفون 8 ؛ ظاهر پرچمدار بعدی اپل چگونه خواهد بود؟ + ویدیو

ماکت آیفون 8 ؛ ظاهر پرچمدار بعدی اپل چگونه خواهد بود؟ + ویدیو

دوستداران اپل تا رونمایی رسمی از پرچمدار بعدی این کمپانی یعنی آیفون 8 (Apple iPhone 8)، لحظه‌شماری می‌کنند. در همین رابطه ویدیویی از ماکت آیفون 8 را برای شما آماده کرده‌ایم.

ویدیوی ماکت آیفون 8 توسط طراح و افشاکننده حوزه اسمارت فون‌ها، بنجامین گسکین (Benjamin Geskin)، منتشر شده که در آن یک ماکت با ابعاد واقعی از آیفون 8 به نمایش گذاشته می‌شود. ماکت آیفون 8 مانند تمام مدل‌های دیگر به منظور ارائه تصوری بهتر از طرح اولیه، ساخته شده و استفاده دیگری ندارد. در این مورد هم مشخصاتی که بر روی ماکت پیاده شده‌اند به صورت صد درصدی از طرف کمپانی اپل تایید نشده‌اند.

نکات قابل‌ توجه در این ویدیو دوربین دوگانه با طراحی عمودی، بدنه‌ی براق و فریم فولاد زنگنزن هستند که از میان این ویژگی‌ها، احتمال وجود دوربین دوگانه بر روی این اسمات فون از همه بیشتر است. متاسفانه در این ویدیو، امکان انداختن نگاهی دقیق‌تر به صفحه‌ی ماکت آیفون 8 و ضخامت حاشیه‌های نمایشگر آن وجود ندارد.

سوال دیگری هم که ذهن کاربران را به خود مشغول کرده به رنگ آیفون 8 مربوط می‌شود؛ آیا قرار است که رنگ‌هایی مانند آنچه که در ویدیو خواهید دید به بازار عرضه شوند و یا برای ادای احترام به اولین نسل آیفون، 2007 iPhone، اپل طراحی دو رنگی را برای قسمت پشتی پرچمدار بعدی‌اش در نظر گرفته است؟ شاید هم هر دوی این طرح‌ها ارائه شوند! باید صبر کنیم و ببینیم.

ویدیو ماکت آیفون 8

1396-03-03

دیدگاهتان را بنویسید