محدودیت فرزندان بیل گیتس برای استفاده از گوشی موبایل تا سن 14 سالگی

فرزندان بیل گیتس

محدودیت فرزندان بیل گیتس برای استفاده از گوشی موبایل تا سن 14 سالگی

شاید به نظر خنده‌دار برسد، اما حقیقت این است که فرزندان بیل گیتس تا رسیدن به سن 14 سالگی حق استفاده از تلفن همراه نداشتند و پدر و مادر آن‌ها، چنین اجازه‌ای به آن‌ها نمی‌دادند.

علت باورنکردنی و شاید عجیب به نظر رسیدن عدم استفاده از تلفن همراه توسط فرزندان بیل گیتس تا رسیدن به سن 14 سالگی این است که نه تنها پدر آن‌ها یک اعجوبه در دنیای کامپیوتر و تکنولوژی به شمار می‌رود، بلکه لقب ثروتمندترین مرد دنیا را نیز سال‌ها است یدک می‌کشد. شاید هر فرد ثروتمند دیگری، انواع و اقسام سیستم‌های کامپیوتری، گوشی موبایل و تبلت را برای فرزندان خود تهیه کرده و به خیال خدمت و مهربانی به آن‌ها، هیچ محدودیتی برای آن‌ها اعمال نکند. اما فرزندان بیل گیتس چنین وضعیتی نداشتند. بیل گیتس در این باره می‌گوبد :

حین صرف وعده‌های غذایی در منزل ما، هیچ گوشی موبایلی بر روی میز قرار ندارد. علاوه بر آن، فرزندان ما تا رسیدن به سن 14 سالگی حق استفاده از گوشی موبایل نداشتند. آن‌ها گاهی به این موضوع شکایت می‌کردند، چرا که دیگر افراد از خانواده‌های کاملا عادی، خیلی زودتر از این سن برای کودکانشان گوشی موبایل تهیه می‌کردند.

فرزندان بیل گیتس

فرزندان بیل گیتس اکنون نیز به دنبال دستگاه‌های تجملاتی نیستند

در نظر داشته باشید سن فرزندان بیل گیتس با نام‌های جنیفر، فیبه و روری، بین 14 تا 20 سال است. با در نظر گرفتن محدودیت آن‌‎ها برای استفاده از گوشی موبایل تا رسیدن به سن 14 سالگی متوجه می‌شویم بزرگترین آن‌ها، تا 6 سال پیش حق استفاده از تلفن همراه نداشت. در این زمان، گوشی های هوشمند در ابتدای راه خود بوده و جذابیت آن‌ها با محصولات خارق‌العاده امروزی قابل مقایسه نبود.

در حال حاضر اپل با گوشی های آیفون خود یکه‌تازی کرده و سامسونگ برای پرچمداران قدرتمند سری S خود رقیب می‌طلبد. برای ما جالب است بدانیم فرزندان بیل گیتس به عنوان ثروتمندترین مرد جهان که در سال‌های اخیر تبدیل به بشر دوست‌ترین فرد جهان نیز شده است، از چه گوشی های موبایلی استفاده می‌کنند.

1396-02-05

دیدگاهتان را بنویسید