محصول جدید وان پلاس 25 آگوست معرفی می‌شود

محصول جدید وان پلاس

محصول جدید وان پلاس 25 آگوست معرفی می‌شود؛ دستگاه ناشناخته‌ای در راه است

محصول جدید وان پلاس به زودی معرفی خواهد شد. این کمپانی با انتشار یک ویدیوی تبلیغاتی به دستگاه ناشناخته و مرموزی اشاره کرده که در 25 آگوست (فردا، 4 شهریور ماه) معرفی خواهد شد. کمپانی OnePlus در این ویدیوی تبلیغلاتی در واقع به جز زمان 25 آگوست 2016 چیز خاصی را به نمایش نگذاشته است و این همان زمانی است که این کمپانی قصد دارد تا محصول جدید و ناشناخته خود را به جهان تکنولوژی معرفی کند.

قبل از این که بسیار هیجان زده شوید، اجازه دهید بگوئیم که این دستگاه جدید به احتمال بسیار زیاد گوشی هوشمند نخواهد بود و در عوض با در نظر گرفتن عنوان و شکل این ویدیو، احتمالا محصول جدید وان پلاس یک جفت ایرفون جدید خواهد بود. محصولی که بتواند موفقیت‌های ایرفون OnePlus Icons را ادامه دهد.

محصول جدید وان پلاس فردا، 4 شهریور ماه معرفی خواهد شد

ایرفون های وان پلاس آیکونز که از اواخر سال 2015 در دسترس قرار گرفتند تا به امروز جز بهترین ایرفون های این کمپانی بود‌ه‌اند. این محصول در حال حاضر برچسب قیمتی 49.99 دلار را حمل می‌کند که البته برای یک ایرفون با کیفیت صدای خوب و دلچسب قیمت چندان بدی هم نیست.

اما شاید محصول جدید وان پلاس، هدفون‌های این شرکت نباشد و وان پلاس بخواهد ما را با گوشی هوشمند جدیدی غافلگیر کند؟ در جواب باید گفت که احتمال چنین تصمیمی از سوی تولیدکننده چینی بسیار کم است و قطعا اتفاق نخواهد افتاد. اگر هم قرار باشد که چنین اتفاقی رخ دهد، حداقل به عنوان جانشینی برای OnePlus X نخواهد بود. این کمپانی از قبل اعلام کرده که قصد ندارد در این زمینه حرکتی انجام دهد، حداقل در سال جاری چنین کاری نخواهد کرد. از سویی دیگر از عمر گوشی پرچمدار وان پلاس 3 نیز تنها 2 ماه می‌گذرد و با این تفاسیر ما فکر نمی‌کنیم که این شرکت چینی قصد داشته باشد تا گوشی جدیدی را به نمایش بگذارد.

در هر صورت تا 25 آگوست زمان زیادی باقی نمانده است. فردا روز موعود خواهد بود؛ خود را آماده کنید تا محصول مرموز و جدید وان پلاس را ببینید، محصولی که به احتمال زیاد یک ایرفون پیشرفته خواهد بود.

محصول جدید وان پلاس

1395-06-03

دیدگاهتان را بنویسید