مدیرعامل وان پلاس حضور اسنپدراگون 835 در گوشی وان پلاس 5 را تایید کرد

مدیرعامل وان پلاس حضور اسنپدراگون 835 در گوشی وان پلاس 5 را تایید کرد

Pete Lau مدیرعامل وان پلاس رسما حضور چیپست اسنپدراگون 835 در گوشی وان پلاس 5 (OnePlus 5) را تایید کرده است. این موبایل اندرویدی پرچمدار و ملقب به قاتل پرچمداران طی ماه های آینده رونمایی خواهد شد.

وان پلاس 5 تابستان سال جاری عرضه خواهد شد و این قضیه هم اکنون تایید شده است. البته اگر قرار بود نام گذاری این گوشی به ترتیب اعداد انجام گیرد، پرچمدار آینده وان پلاس باید وان پلاس 4 نام می‌گرفت اما مدیران این کمپانی به خاطر تترافوبیا یا ترس از عدد 4 که جزئی از خرافات چینی‌ها است، از این عدد گذر کرده و عدد 5 را برای نام آن برگزیده‌اند. در همین راستا Pete Lau مدیرعامل وان پلاس نیز با انتشار تیزری خبر از عرضه این گوشی داده بود و به صورت غیرمستقیم به نام آن نیز اشاره کرده بود، اما جزئیاتی از گوشی وان پلاس 5 را افشا نکرده بود.

آغاز به کار کمپین تبلیغاتی پرچمدار آینده وان پلاس

حال همه چیز تغییر کرده و به نظر می‌رسد وان پلاس خودش را مهیای شروع یک کمپین تبلیغاتی گسترده برای گوشی جدید خود می‌کند و هر روزی که می‌گذرد بخشی از مشخصات آن را افشا می‌کند. این دقیقا همان استراتژی است که پیش از این نیز توسط وان پلاس به اجرا در می‌آمد و البته موفق آمیز هم بود. چینی‌ها در ارتباط با پرچمدار پیشین خود نیز هر هفته‌ای که می‌گذشت تیزری مربوط به نام آن را منتشر می‌کردند.

بنابراین تا به امروز تنها چیزی که ما در مورد این گوشی معرفی نشده می‌دانستیم نامش بود، اما اخیرا Lau تایید کرده است که این گوشی به چیپست اسنپدراگون 835 کوالکام مجهز خواهد بود. این چیپست، بالارده‌ترین چیپ موبایلی جهان بوده که بسیاری از سازندگان اندروید به استفاده از آن روی آورده‌اند و وان پلاس نیز یکی از همین سازندگان است. علاوه بر این، تمامی شایعاتی که ما تا پیش از این نیز در خصوص گوشی وان پلاس 5 شنیده بودیم، بر همین موضوع دلالت داشتند.

بهبود تاخیر در لمس گوشی وان پلاس 5

Lau می‌گوید کمپانی وان پلاس تمرکز ویژه‌ای را بر روی بهبود تاخیر در لمس گوشی پرچمدار جدیدشان گذاشته است تا احساس کاربر در استفاده از گوشی خود به مراتب لذتبخش‌تر از هر زمان دیگری باشد. قطعا این خصوصیت از گوگل که مشغول کار بر روی دو گوشی پیکسل و پیکسل ایکس ال خود است الهام گرفته شده و ما امیدواریم که سازندگان دستگاه های اندرویدی بیشتری به سمت کاهش تاخیر لمس گوشی خود حرکت کنند.

این‌ها تنها اطلاعات تایید شده از گوشی وان پلاس 5 هستند و سایر موارد دیگری که به گوش می‌رسد، همگی تنها شایعه و گمانه‌زنی است.

1396-03-04

دیدگاهتان را بنویسید