مدیر عامل شیائومی: محصولات جدید شیائومی در راه است

محصولات جدید شیائومی در راه است

مدیر عامل شیائومی: محصولات جدید شیائومی در راه است

مدیرعامل شیائومی آقای لی جون (Lei Jun) با انتشار ویدئویی در خصوص محصولات جدید شیائومی اطلاعات زیادی را با طرفداران این کمپانی به اشتراک گذاشت. با ما همراه باشید.

چندی پیش کمپانی شیائومی فبلت Mi Max را به همراه رابط کاربری MIUI 8 معرفی کرد. این کمپانی چینی پیش‌تر و در ماه فوریه پرچم‌دار خود را نیز به‌طور رسمی معرفی کرده بود. دستبند Mi Band 2 نیز قرار است در ماه آینده به‌طور رسمی عرضه شود. همچنین پیش‌تر پیش باخبر شدیم که این کمپانی قصد دارد در فبلت پرچم‌دار خود Mi Note 2 از صفحه‌نمایش خمیده استفاده کند.

آقای لی جون علاقه‌ی زیادی به انتشار اطلاعات در خصوص محصولات جدید شیائومی این کمپانی به‌صورت عمومی دارد، با این تفاوت که این بار او اطلاعات بیشتری را با طرفداران خود به اشتراک گذاشته است. او معرفی دستبند Mi Band 2 در ماه آینده را تائید و اظهار داشت که به‌زودی پهپاد Mi Drone را نیز معرفی خواهد کرد. آقای لی جون در خلال صحبت‌های خود به اسم Xiaomi VR اشاره کرد که گمان می‌رود هدست واقعیت مجازی این کمپانی با همین نام عرضه خواهد شد. به ‌نظر می‌رسد این کمپانی درحال‌توسعه‌ی یک هدست واقعیت مجازی است، اما تابه‌حال از زمان عرضه‌ی این محصول سخنی به میان نیامده است.

آقای لی جون در خلال صحبت‌های خود به اسم Xiaomi VR اشاره کرد که گمان می‌رود هدست واقعیت مجازی این کمپانی با همین نام عرضه خواهد شد

این کمپانی همچنین در حال کار بر روی یک روبات هوشمند و فناوری شارژ بی‌سیم مخصوص به خود نیز است. آقای لی جون چیز زیادی در خصوص SoC اختصاصی این کمپانی نگفت، اما قرار گرفتن ویژگی Split Screen در نسخه‌ی بعدی رابط کاربری MIUI را تائید شد. او برچسب فوق سری (Top Secret) را بر روی این محصولات گذاشت. درنتیجه ما برای کسب اطلاعات بیشتر باید کمی بیشتر منتظر بمانیم.

درمجموع به نظر می‌رسد که باید در آینده منتظر دستگاه‌های زیادی از طرف این کمپانی باشیم. شیائومی ماه آینده قصد دارد چند محصول را معرفی کند. بی‌شک دستبند Mi Band و پهپاد Xiaomi Drone قبل از همه معرفی می‌شوند. شیائومی قصد دارد میزان فروش گوشی‌های هوشمند خود را نسبت به سال گذشته افزایش داده و آن را به 70 میلیون گوشی هوشمند افزایش دهد. دور از انتظار نیست که این کمپانی چینی در سال جاری بازار محصولات خود را در خارج از کشور چین افزایش دهد.

نظر شما در خصوص محصولات جدید شیائومی چیست؟ دیدگاه خود را در قسمت نظرات با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید