مشاهده آفلاین صفحه در کروم اندروید از این پس ممکن خواهد بود

مشاهده آفلاین صفحه در کروم اندروید

مشاهده آفلاین صفحه در کروم اندروید بالاخره ممکن شد

با وجود ساده‌تر شدن روش‌های اتصال به اینترنت، همچنان بسیاری برای متصل‌شدن به شبکه جهانی اطلاعات با مشکلات عدیده‌ای مواجهند. عدم وجود شبکه وای‌ فای آزاد و عمومی خارج از منزل یا اداره هر فرد و همچنین قطع و وصل‌شدن مداوم اینترنت همراه در برخی مناطق اعم از مترو، موانع سد راه کاربران برای دسترسی به اینترنت و گشت و گذار در دنیای وب هستند. اگرچه مشاهده آفلاین صفحه در کروم اندروید کمکی به دیدن وب سایت‌های جدید و از پیش ذخیره‌نشده نخواهد کرد، اما نسبت به گذشته پیشرفتی فوق‌العاده محسوب شده و برای مرور فایل‌های چندرسانه‌ای بسیار کاربردی خواهد بود.

امکان ذخیره‌ی صفحات در مرورگر کروم اندروید برای مشاهده آفلاین

گوگل روز گذشته اعلام کرد که به زودی عرضه یکی از پرمخاطب‌ترین درخواست‌ها را قالب یک به‌روز‌رسانی جدید آغاز خواهد کرد. ورژن 55.0.2883.84 مرورگر کروم برای سیستم عامل اندروید از چند روز دیگر در فروشگاه گوگل پلی قابل دریافت بوده و یکی از درخواست‌های مهم و حیاتی کاربران در آن برآورده شده است. مشاهده آفلاین صفحه در کروم اندروید سبب خواهد شد تا بدون نیاز به دانلود هرباره محتوای یک وب‌سایت اعم از متون و فایل‌های چند‌ رسانه‌ای، به طور نامحدود آن را بدون اتلاف پهنای باند مجدد مشاهده کرد.

در به روز رسانی جدید علاوه بر رفع برخی باگ‌های متداول، مشاهده آفلاین صفحه در کروم اندروید فراهم شده که به کاربران اجازه می‌دهد تا موزیک، ویدیوها و حتی کل یک صفحه وب‌سایت را دانلود کرده و در زمان‌های عدم دسترسی به اینترنت به صورت آفلاین مشاهده کنند. دیگر قابلیت این نسخه، امکان به‌اشتراک‌گذاری آیتم‌های دانلودشده در درون مرورگر است.

گوگل همچنین عنوان کرده نسخه جدید مرورگر کروم برای اندروید ویژگی جدیدی را معرفی خواهد کرد که طی آن کلمات غلط نوشته‌شده از لحاظ املایی، به صورتی مشخص به کاربر نمایش داده می‌شوند. بهبود وضعیت رابط کاربری جستجو متنی از دیگر تغییرات اساسی صورت گرفته در این ورژن عنوان شده است. برای مشاهده قابل دریافت بودن نسخه جدید، اپلیکیشن گوگل پلی را باز کرده و عبارت “Google Chrome” را داخل فیلد جستجو وارد کنید. اگر این برنامه با برچسب آپدیت (Update) به نمایش درآمد، هرچه سریع‌تر به منظور از دست ندادن این سری از به‌روز‌رسانی‌های فوق‌العاده برای مشاهده آفلاین صفحه در کروم اندروید و دیگر قابلیت‌ها، اپلیکیشن خود را آپدیت کنید.

1395-09-18

دیدگاهتان را بنویسید