مشاهده دوربین دوگانه افقی در تیزر جدید وان پلاس 5

تیزر جدید وان پلاس 5

مشاهده دوربین دوگانه افقی در تیزر جدید وان پلاس 5

در تیزر جدید وان پلاس 5 شاهد یک دوربین دوگانه در پشت دستگاه هستیم که هر دو سنسور آن به صورت افقی کنار هم قرار گرفته‌اند. به این ترتیب به ساختار دوربین گوشی موبایل OnePlus 5 پی می‌بریم.

در مدت زمان اخیر شایعات زیادی درباره پرچمدار وان پلاس در سال 2017 شنیده و تصاویر و رندرهای زیادی از آن دیده‌ایم. به عنوان یکی از جدیدترین آن‌ها باید به پست توییتری جدید این شرکت اشاره کرد که به عقیده بسیار از تحلیلگران به معنی کوچکتر بودن ابعاد گوشی موبایل جدید در مقایسه با وان پلاس 3 تی است.

تیزر جدید وان پلاس 5

نمایش پنل پشتی در تیزر جدید وان پلاس 5

اخیرا شاهد یک تیزر جدید وان پلاس 5 در شبکه اجتماعی چینی Weibo بوده‌ایم. در این تصویر یک محصول ساخت وان پلاس و مجهز به یک دوربین پشتی دوگانه با ساختار افقی به چشم می‌خورد. از آنجایی که هیچ‌کدام یک از گوشی های موبایل وان پلاس معرفی شده تاکنون دارای چنین دوربینی نبوده‌اند، می‌توان نتیجه گرفت این تصویر به محصول جدید این گوشی‌ساز اشاره دارد.

تیزر جدید وان پلاس 5

همچنین بر اساس این تصویر وان پلاس 5، نوار آنتن دستگاه در دو گوشه و در پشت نمایشگر قرار خواهند گرفت. این آنتن‌ها در وان پلاس 3 تی به صورت دو خط راست در پشت دستگاه قرار گرفته‌اند.

به عنوان دیگر اطلاعات فاش شده تا امروز درباره مشخصات وان پلاس 5 می‌توان به مجهز شدن آن به 6 یا 8 گیگابایت حافظه رم، 256 گیگابایت ظرفیت داخلی و داشتن بدنه‌ای سرامیکی همچون شیائومی می میکس اشاره کرد. اخیرا و بعد از لو رفتن پوستر این گوشی موبایل در جریان زمان معرفی وان پلاس 5 نیز قرار گرفته‌ایم که نشان می‌دهد چیزی تا رویداد معرفی این پرچمدار قدرتمند چینی باقی نمانده است.

1396-03-15

دیدگاهتان را بنویسید