مشخصات بلک بری هامبورگ در بنچمارک GFXBench لیست شد

بلک بری هامبورگ

مشخصات بلک بری هامبورگ در بنچمارک GFXBench لیست شد

یکی از دو گوشی‌های مبتنی بر اندروید بلک بری گویا قرار است امسال عرضه شود. این تلفن هوشمند که بلک بری هامبورگ نام دارد به‌تازگی در بنچمارک GFXBench لیست شده که به ما اجازه می‌دهد تا نگاهی به مشخصات سخت افزاری این دستگاه بیندازیم.

با توجه به لیستی که منتشر شده است به نظر می‌رسد که گوشی بلک بری هامبورگ (BlackBerry Hamburg) از یک صفحه‌ی 5.2 اینچی بهره برده و رزولوشن 1080x 1920 پیکسل خواهد داشت. در زیر قاب این گوشی گویا قرار است از یک تراشه‌ی اسنپدراگون 615 ساخت کوالکام استفاده شود که دارای پردازنده‌ی اصلی 8 هسته‌ای بوده که هسته‌های آن با فرکانس 1.5 گیگاهرتز کار می‌کنند و همچنین پردازنده‌ی گرافیکی آدرنو 405 وظیفه‌ی محاسبات گرافیکی را برعهده دارد.

گوشی بلک بری هامبورگ مجهز به 3 گیگابایت حافظه رم بوده و همچنین از 16 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی بهره خواهد برد. یک دوربین 12 مگاپیکسلی نیز پشت گوشی قرار داشته و درصورتی‌که گوشی را بچرخانید یک دوربین سلفی 7 مگاپیکسلی (احتمالا 8 مگاپیکسلی) خواهید دید که به لطف می‌توانید از خود تصاویر سلفی گرفته و همچنین امکان چت ویدیویی داشته باشید. نکته‌ای که وجود دارد بلک بری هامبورگ قرار است مبتنی بر سیستم عامل محبوب اندروید بوده و همچنین از نسخه‌ی اندروید 6.0.1 مارشمالو بهره ببرد.

آنچه مشخص است گویا گوشی بلک بری هامبورگ قرار است از نظر طراحی شباهت زیادی به تلفن هوشمند بلک بری زد 30 (BlackBerry Z30) داشته باشد. جالب است بدانید که موبایل دیگری که در دست ساخت است و بلک بری روم (BlackBerry Rome) نام دارد قرار است همراه با یک صفحه کلید QWERTY همراه باشد.

در نوامبر گذشته کمپانی بلک بری اولین گوشی مبتنی بر اندروید خود را عرضه کرد که بلک بری پریو (BlackBerry Priv) نام داشت. به لطف قیمت بالا و همچنین رقابت سختی که در بازار گوشی‌های رده‌بالا وجود داشت بلک بری پریو نتوانست چندان موفق ظاهر شود و همین امر سبب شد تا مدیرعامل این کمپانی، آقای جان چن، تصمیم بگیرد تا محصول بعدی کمپانی در واقع یک موبایل میان رده بوده و قیمتی در حدود 300 تا 400 دلار داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید