مشخصات فنی کامل تبلت گلکسی تب پرو اس 2 لو رفت

گلکسی تب پرو اس 2

مشخصات فنی کامل تبلت گلکسی تب پرو اس 2 لو رفت

اوایل هفته جاری بود که تبلت ویندوزی جدید سامسونگ یعنی گلکسی تب پرو اس 2 (Samsung Galaxy TabPro S2) تاییدیه کمیسیون ارتباطات فدرال کشور آمریکا (FCC) را دریافت کرد. همزمان با انتشار این خبر، برخی از مشخصات فنی آن نیز فاش شد که تاحدودی ما را با محصول جدید سامسونگ آشنا می‌کرد. اما حالا وب‌سایت The Leaker اطلاعات کاملی از تبلت آینده کره‌ای‌ها را در اختیار کاربران قرار داده که اگر صحت داشته باشند، باید در انتظار محصولی قدرتمند از سوی سامسونگ باشیم.

گلکسی تب پرو اس 2 در چهار نسخه مختلف روانه بازار می‌شود

بنابر اطلاعات منتشرشده توسط The Leaker،  تبلت گلکسی تب پرو اس 2 به صفحه نمایشی 12 اینچی و سوپر آمولد با رزولوشن 1440×2160، پردازنده نسل هفتمی و دو هسته‌ای Core i5-7200U شرکت اینتل با فرکانس 3.1 گیگاهرتز، 4 گیگابایت حافظه رم، هارد جامد 128 گیگابایتی و باتری 5 هزار و 70 میلی‌آمپر ساعتی مجهز می‌شود. به‌علاوه این تبلت از قلم هوشمند S-Pen نیز پشتیبانی خواهد کرد.

همچنین این احتمال وجود دارد که تبلت جدید سامسونگ در چهار نسخه مختلف همراه با نسخه‌های مختلف ویندوز 10 هوم و ویندوز 10 پرو و پشتیبانی از LTE عرضه شود. هرچند، هنوز مشخص نشده که بسته به انتخاب کاربران مشخصات فنی هم تغییر خواهد کرد یا خیر.

گلکسی تب پرو اس 2

هنوز هیچ‌کدام از این اطلاعات به صورت رسمی توسط سامسونگ تایید نشده و شاید در آینده شاهد تغییر آنها باشیم. به‌علاوه زمان معرفی این تبلت در هاله‌ای از ابهام قرار دارد؛ در ادامه می‌توانید مشخصات فنی گلکسی تب پرو اس 2 را مشاهده کنید:

گلکسی تب پرو اس 2

1395-11-22

دیدگاهتان را بنویسید