مشخصات فنی گوشی اوپو Realm 2 پیش از معرفی لو رفت

مشخصات فنی گوشی اوپو Realm 2

مشخصات فنی گوشی اوپو Realm 2 پیش از معرفی لو رفت

مشخصات فنی گوشی اوپو Realm 2 پیش از معرفی رسمی از طریق وب‌سایت “Smartprix” لو رفت. گوشی جدید اوپو با صفحه نمایش 6.2 اینچی و باتری 4230 میلی‌آمپر ساعتی عرضه می‌شود.

امسال Oppo یک زیرمجموعه جدید را با نام Realm معرفی کرد. این برند برای بازار کشور هند در نظر گرفته شده است و چند ماه پیش نیز نخستین گوشی از این سری با نام Realm 1 روانه بازار شد. حالا مدیران مشغول برنامه‌ریزی برای عرضه دومین گوشی از این خانواده بوده و قصد دارند در تاریخ 28 آگوست (6 شهریور)، گوشی هوشمند اوپو Realm 2 را معرفی کنند. هرچند همانند سایر اسمارت فون ها، مشخصات فنی این موبایل جدید هم پیش از معرفی رسمی لو رفته است.

مشخصات فنی گوشی اوپو Realm 2

مشخصات فنی گوشی اوپو Realm 2

مطابق با صفحه آگهی فروشگاه “Flikpart”، گوشی هوشمند Realm 2 به نمایشگر 6.2 اینچی +HD با وضوح 19:9 مجهز می‌شود و سازندگان از ترکیب اسنپدراگون 450 با 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی بهره برده‌اند. علاقه‌مندان می‌توانند نسخه 64 گیگابایتی این گوشی با 4 گیگابایت رم را هم در صورت تمایل خریداری کنند. به این مورد باید پشتیبانی از کارت حافظه تا حداکثر ظرفیت 256 گیگابایت را هم اضافه کرد.

Realm 2 با ابعاد 156.2 در 75.6 در 8.2 میلی‌متر و 168 گرم وزن، در بخش پشتی میزبان دوربین دوگانه با سنسورهای 13 و 2 مگاپیکسلی است. علاقه‌مندان به عکاسی سلفی نیز ضمن ثبت تصاویر با دوربین جلویی 8 مگاپیکسلی از قابلیت‌های خوبی همچون حالت اچ دی آر، بوکه و نسخه 2.0 از زیباسازی مبتنی بر هوش مصنوعی (AI Beautification 2.0) برخوردار خواهند شد. در کنار سنسور اثر انگشت پشتی نیز می‌توان قفل دستگاه را با استفاده از قابلیت Face Unlock باز کرد.

گوشی هوشمند اوپو Realm 2

پشتیبانی از دو سیم کارت به صورت هم‌زمان و قابلیت dual-VoLTE، بهره‌گیری از ColorOS 5.1 بر پایه اندروید 8.1 اوریو و باتری 4230 میلی‌آمپر ساعتی از دیگر ویژگی‌های مهم گوشی جدید اوپو هستند. این در حالی‌ست که نسل قبلی با یک باتری 3410 میلی‌آمپر ساعتی تولید شده بود. در نهایت، احتمالا Realm 2 در سه رنگ آبی (Diaomonn Blue)، مشکی (Diaomond Black) و قرمز (Diamond Red) آماده عرضه خواهد شد.

1397-06-04

دیدگاهتان را بنویسید