مشخصات موبایل اندروید Go سامسونگ پیش از معرفی لو رفت

مشخصات موبایل اندروید Go سامسونگ

مشخصات موبایل اندروید Go سامسونگ پیش از معرفی لو رفت

مشخصات موبایل اندروید Go سامسونگ فاش شد. این موبایل جدید با نسخه سبک سیستم عامل اندروید اوریو، سخت افزار مناسب و قیمتی رقابتی در حال توسعه است.

جدای از گلکسی نوت 9 که قرار است در تاریخ 9 آگوست (18 مرداد) معرفی شود، منابع مختلف از توسعه یک گوشی مبتنی بر اندروید گو توسط کره‌ای‌ها خبر داده و می‌گویند این گوشی با قیمت بسیار پایین به دست کاربران خواهد رسید. در واقع، سامسونگ دیگر شرکتی است که به جمع عرضه‌کنندگان محصولات مبتنی بر نسخه سبک اندروید اضافه می‌شود. بعد از آغاز آزمایش سه مدل مختلف از این تلفن هوشمند، حالا مشخصات موبایل اندروید Go سامسونگ لو رفته است.

مشخصات موبایل اندروید Go سامسونگ

با اینکه در گذشته یکی از این نسخه‌ها با شماره مدل SM-J260G در “GeekBench” رویت شده بود، حالا برخی از مشخصه‌های فنی مدل SM-J260F که احتمالا در بازار جهانی به فروش می‌رسد، توسط “Techiedrive” لو رفته است. بر این اساس، دستگاه مذکور به صفحه نمایش 5.0 اینچی سوپر آمولد مجهز شده و احتمالا خبری از طراحی تمام‌صفحه در آن نخواهد بود؛ بنابراین، کاربران باید در انتظار حاشیه‌های زیاد در بخش‌های بالایی و پایینی باشند. فراتر از آن، “TechieDrive” می‌گوید محصول جدید سامسونگ همراه با تراشه اگزینوس 7570 با پردازنده چهار هسته‌ای 1.4 گیگاهرتزی، 1 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه تولید خواهد خواهد شد. این گوشی که ممکن است با نام Galaxy J2 Core عرضه شود، از یک باتری 2600 میلی‌آمپر ساعتی قدرت گرفته و دوربین پشتی 8 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی هم مسئول ثبت تصاویر هستند.

مشخصات موبایل اندروید Go سامسونگ

در حال حاضر هیچ اطلاعاتی از نام‌گذاری رسمی این اسمارت فون در دست نیست، اما با توجه به ثبت نام تجاری گلکسی جی 2 کور در ماه می، احتمالا باید در انتظار دستگاهی از سری Galaxy J باشیم.

1397-04-04

دیدگاهتان را بنویسید